7.10.2010

OPI - Show It and Glow It!

Jokainen joka ymmärtää vähänkään kynsien kuvaamisen päälle tietää, ettei paras aika kuvaamiselle ole kello 00:15 yöllä. Minkä sitä kiireinen ihminen itselleen voi kun kotona on vain pimeimmän ajan ja halusin napata näistä epäonnistuneista kynsistä kuvan ennen kuin ne lähtee poistoon. Sain eilen paketin Transdesignilta, joka sisälsi lakkoja OPIn tuoreesta Burlesque-kokoelmasta. Tulevat lakkaukset tulevat varmaan olemaan aika glitterpommeja, mutta rakastan näitä OPIn glittereitä todella paljon.

Pohjalla Show It and Glow It!, joka on puhdasta glitteriä kirkkaassa lakassa. Suurin osa glitteristä on fuksianväristä, mutta seassa on ainakin hopeaa myös paljon. Ja kun tänään tutkin kynsiäni luonnonvalossa mielestäni seassa on myös vaaleansinistä. En ole paljoa lukenut muiden kokemuksia tästä, mutta oma tuomioni oli tämä. Tahdoin tehdä tähän lakkaukseen mustat matta-tipit ja vaaleanpunaiselle metallisella lakalla rusetit. No, lopputulos ei ihan toiminut, eikä se ole oikeasti kovin kaunis. Leikitään, että kukaan ei huomannut ja ensi kerralla koitan olla parempi tässä.


Everyone who knows something about taking pics of your nails knows that it's not a good idea to take pictures at 12:15am. The only reason why I hate fall and winter is because it's so damn dark outside and I'm almost never home when there's still a lot of natural light out. I just wanted to take a picture of my nails before I take the polish off so I took a few. 


I got my order from transdesign yesterday and now I have many of the new Burlesque collection polishes. The first one that I wanted to try was the pink and silver colored glitter bomb called Show It and Glow It! This one is really beautiful and I think it has some baby blue glitter in it too. I wanted to do matte black base with metallic bows on as my tips but well, life decided to hate me and this is what I ended up with. It's really not pretty at all but the picture is so unbelievably crappy that maybe you cannot  even see how horrible the nails are.

2 kommenttia:

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...