29.11.2010

I made it through November!

Niin kui aiemmin sanoin, blogihiljaisuuteni johtui pienestä projektista, nimeltään NaNoWriMo, jonka tarkoituksena on kirjoittaa 50,000 sanaa pitkä romaani marraskuun aikana. Viime yönä, joskus ehkä kolmen aikaan umpiväsyneenä sain vihdoin raapustettua niin paljon sanoja, että niitä oli yli sen 50,000. Mulla on siis tällä hetkellä koneella 131 sivua pitkä romaaninraakile ja olen ehkä puolessa välissä tarinaani. Toivon, että jokainen voi kuvitella miltä tuntuu saada jotain näin suuritöistä valmiiksi ja "aikaakin jäi" vielä kaksi vuorokautta ihan yli. Mulla on pieni tatuoitu hymy varmaan huulillani vielä hyvän aikaa tän jälkeen ja musta on ihana kirjoittaa mun henkilöistäni. Niin kuin olen aikaisemminkin sanonut, mä elän välillä tekstieni kautta ja tää taas todistaa sen mulle. Samalla tahdon kiittää kaikkia niitä, jotka ovat jaksaneet hiljaisemman kauden blogissani ja myös uusia lukijoita. Yritän palata normaalimpaan postaustahtiin taas pian.

Tiivistettynä: mä tein sen ja olen aivan himputin ylpeä itsestäni!

Sain myös MQ:lta,  BlahBlacPrincessiltä, Bronwyniltä ja Lauralta Lovely Blog palkinon. Kiitos tästä.


Olen saanut tän joskus aiemminkin, joten jätän tän eteenpäinjakamisen tällä kertaa. Kiitos kuitenkin kun ajattelitte blogiani, vaikka olenkin hiljaillut nyt vähän.

- - -

At the begining of November I told about this small project called NaNoWriMo that I was attending this month. The deal was to write a novel of 50,000 words by the end of November. That's a lot of words but I did it. Now I have a manuscript of 50,000+ words which in English is about 70-75,000 words. So it's been one hell of a month but because of the feeling that I have right now, I'd do this again in a heart beat. I still have to finish my novel, I'm only about half way through right now but I love my characters and I like writing about them. Basicly I'm just so proud of myself for doing this and I'm happy I made it through the finnish line. 


Also, I got a blog award from two finnish nail blogs. I've already gotten this about a year ago, so I won't be doing this again. 

7 kommenttia:

  1. Onnea voitosta!
    Täälläkin yksi nanoilija, ekaa kertaa mukana, ja huomenna olis vielä tarkoitus saada viimeiset sanat kursittua kasaan... :D

    VastaaPoista
  2. Onnea!

    Täällä myös on sinulle One Lovely Blog Award http://dropofpolish.blogspot.com/2010/11/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
  3. Mawwi: kiitos (: onnea sullekin vielä koitokseen, toivottavasti viimeiset sanat saat vielä itsestäni ulos. Se fiilis, mikä voittamisesta tulee on aika mahtava!

    Sonne: kiitoskiitos :D

    Bronwyn: Kiitos onnitteluista ja palkinnosta, lisäilen nimesi tähän postaukseen myös (:

    VastaaPoista
  4. Oho, paljon onnea! :) Tuohon ei moni pystyisi!

    VastaaPoista
  5. Hiphei, nyt minäkin sain omani valmiiksi. Olemme voittajia! :D
    Ihan mahtava fiilis kyllä, kun jo ekana vuonna näin hienosti onnistuu!

    VastaaPoista
  6. Celia: Kiitos kovasti (:

    Mawwi: Hirmuisesti onnea sinullekin! Varsinkin kun ekana vuonna onnistuit! mä en vielä oikein tiedä voinko kutsua mun viimevuoden tekelettä nanoksi, kun se kuoli ehkä 2000 sanan kohdalla, mutta ehkä sekin oli. nyt olen ainakin ylittänyt itseni :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...