26.7.2015

Good morning, sunday!


Kello on puoli kymmenen sunnuntai aamuna ja minä kirjoittelen jo blogiin - mihin vedetään ruksi? Olen auttamattomn aamu-uninen ihminen ja voin sanoa, että tänäänkin teki aika tiukkaa kerätä itsensä sängyn pohjalta (klo. 8:47) ja laittaa nopeasti itsensä ihmisen näköiseksi ja kasata itselleni nopea aamupala. Siinä sitten aamumurusia mutustaessani aloin miettiä, että mun työvuoron pituus, oletettu aloitusaika (10:00) ja firman tämän päivän aukioloajat eivät nyt oikein millään täsmää keskenään tämän päivän osalta. Onneksi aloin miettiä siinä vaiheessa, koska olinhan minä lukenut työvuorolistaa ihan päin mäntyjä. 

Nyt sitten juon rauhassa kahvia, kirjoittelen tänne ja vietän laiskaa aikaa ennen töihin lähtöä. Oikeastaan aika kivaa - mutta ehkä mielummin olisin nukkunut vielä sen yhden tunnin. 



Napataan blogin puolelle kuitenkin kuvat alkukesältä, jolloin juuri olin saanut uudet kesän KBShimmerit käsiini. Ensimmäinen kombo, mitä oli pakko testata on pinkki Lei It Again paritettuna ihanalle glittermixille Precious Petalsille. Olen muutenkin aivan rakastunut noihin KBShimmerin kesän kirkkaisiin cremeihin paritettuna saman merkin värikkäiden glittereiden kanssa. Helppoa, kirkasta ja kaunista!


Kynsillä:
KBShimmer - Lei It Again 
KBShimmer - Precious Petals

Joko muut ovat heränneet sunnuntai aamuun? Monille aamuherätykset on ihan jokapäiväisiä varmasti, mutta itselleni ei ole paljon merkitystä sillä milloin herätyskello soittaa - olen yleensä aina väsynyt siinä vaiheessa... 

6 kommenttia:

  1. Oi miten nätti yhdistelmä! ♥ Tuollaiset ylimääräiset tunnit on oikeastaan aika ihania, niitä osaa arvostaa ihan erilailla kun vapaata aikaa yleensä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) oli kyllä hämäävää kun kerrankin oli aikaa siten, etten miettinyt kaikkea mitä "pitäisi" tehdä vaan rentoilin ihan luvan kanssa tunnin verran :D

      Poista
  2. Ihania noo KBshimmerin lakat! Mistä ostat jos saan kysyä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa rakastunut kaikkiin KBShimmerin lakkoihin tällä hetkellä... Omani oon tainnut muutamaa kirppisostosta lukuunottamatta hankkia kaikki Harlow & Co. nimisestä verkkokaupasta. Kappalehintaa on muistaakseni noin 9 kanadan dollaria /kpl ja toimitukset on ilmaiset yli 100 dollarin tilauksiin. Yleensä tilailen siis muutaman kuukauden välein aina isomman satsin niitä kun uusia kokoelmia on julkaistu yms.

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...