24.1.2011

Neon crackles & small haul


Mulla on ollut viime viikkon aikana kummallinen fiksaatio kirkkaisiin neon-pinkkeihin lakkoihin. Mikä sopisikaan paremmin tohon talvisäähän. Yleensä en harrasta samaa lakkaa kolmea kertaa viikon sisällä, mutta nyt on pakko. China Glazen Pool Party on addiktioni syy ja vaikka välillä välttelen liian kirkkaita lakkoja, on nyt mulla meneillään sellainen vaihe missä tahtoisin vain tutkia kynsiäni. Pinkki komeus sai kaverikseen mustaa graffiti-lakkaa. Yksinkertaista, mutta ah niin ihanaa.

Ja kuten ehkä aika monille on käynyt selväksi, minä ja mun crackle lakat eletään edelleen sulassa sovussa saman katon alla ja meillä on taas kunnon honeymoon-vaihe päällä. Omaksi onnekseni Depend toi markkinoille omat versionsa crackleistä ja kipitinkin jumalan selän taakse niitä Kicksistä hakemaan (N-Y-T, nyt, kaikki yhtyvät siihen, miten ärsyttävää on kun Turun keskustassa ei ole Kicksiä!). No uusia kavereita ja jätin kiltisti mustan ja valkoisen kauppaan, koska ne värithän mulla jo on... Seppälästä nappasin myös mukaan Rimmelin mattalakan, koska en jaksanut ebaystä tilata. Yllättävän positiivinen kaveri. Kuvausrekvisiittana ostamani Pariisin Kevään levy, ihan vain siksi, että en jaksanut napata uutta kuvaa missä tuo levy ei näkyisi, kun tarvitsin kuvan kaikista ostoksistani yhtä juttua varten.


Mulla on ollut pienimuotoinen Depend boikotti niin kauan kun muistan koska ne pullot on mun mielestä typerän mallisia, enkä ole niitä siksi halunnut ostaa. Crackle rakkaus kuitenkin voitti Depend vihan ja kaupasta mukaan lähti pinkki, punainen, violetti ja sininen shimmer crackle pullo.


I've been wearing neon pink polish for three times over the past week and now, finally, I managed to take some pictures. China Glaze - Pool Party has been my addiction and I still love it on my nails. Yesterday I topped it with Isadora's black graffiti nail polish and I like the look. 


And talking about crackle polishes, I got some new ones (again). I just love the crackled finish and when I heard that Depend came out with their new line of crackle polishes, I just had to buy some of those. I manage to leave behind the white and black ones and I picked up the pink, red, purple and blue ones. I really don't like the Depend polishes (or their bottle actually) but  had to make an exception because my love for crackles is bigger that my hate for the Depend bottles. I also picked up Rimmel's matte top coat because my Essie one is so thick, it's almost impossible to use anymore and I didn't wanna buy new one from ebay. 

8 kommenttia:

  1. I looove all the crackle nails!! And especially orange once..^^

    VastaaPoista
  2. Minä yhdyn ärsytykseen! Skanssi on niin pepussa, ettei sinne suunnallekaan tule ikinä muuten mentyä kuin sen Kicksin takia :/ Tai silloin kun olin vielä koulussa siinä suht lähellä, ei mulla ollut vielä lakkausinnostusta eikä kyllä koko Skanssiakaan ollut olemassa :P

    En ole vieläkään saanut kehitettyä minkäälaista innostusta noihin cracleihin :D Yleensä (ainakin vaatteiden suhteen) ensin aina ihmettelen ja kauhistelen uusia juttuja ja hetken päästä on sitten itellekin saatava, mutta tuntuu edelleen siltä että selviän ilman cracleja vallan mainiosti :P

    VastaaPoista
  3. Minä kanssa käväsin noita cracleja ihastelemassa. Maltoin kuitenkin vielä mieleni, ettei tullut noita ostettua, mutta yks Depend tuli ostettua. Ajattelin testata ensin ton yhden, että mitä tykkään ko. merkistä ja sitten ostan kaikki ihanat värit cracleista, jos ton yhden putelin laatu miellyttää.

    VastaaPoista
  4. Upean näköiset kynnet :). Itsellä on niitä IsaDoran graffitilakkoja (mustana ja pinkkinä)

    VastaaPoista
  5. KarzU: Luckily I'm not the only one who loves all kinds of crackle nails

    Nina: Joo, Skanssi on huono keksintö :D ja mä innostuin näistä heti. esim mattalakkojen kanssa olin pitkään aika njäh, ennen kuin hankin, mutta nämä osuu ja uppos heti

    Vauhtimamma: voi kumpa mäkin osaisin ajatella asiat tolla tavalla, enkä tällä mun pakko saada testata nyt eikä heti -luonteellani

    I'm Lacking: kiitos, mulla on kanssa mm. noi Isadorat ja on kyllä omat suosikit

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat kynnet.:) Pitäisi kans ostaa lisää graffiti-lakkoja nyt kun dependillä niitä kans on.

    VastaaPoista
  7. No voin sanoa sen verran, että äitiyspäivärahalta kotihoidontuelle tippuminen on aika tehokas shoppailun himmaaja, että tuskinpa mäkään muuten näin malttavainen shoppailija olisin ;) .

    VastaaPoista
  8. Emmi: suosittelen, varsinkin kun noissa Dependeissä on vaan milli vähemmän tavaraa kuin Isadorissa, mutta hintaa on puolet vähemmän

    Vauhtimamma: kyllä mä ymmärrän tonkin puolen, opiskelijana mulla olisi jääneet nämä dependin lakat kanssa kokonaan väliin, mutta yhdestä syystä sain viikonloppuna ylimääräisen parikymppisen, millä nämä meni sitten ostoon (:

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...