21.1.2011

Stylish Blogger Award


KarzU palkitsi mut Stylish Blogger Awardilla ja vaikka olen tehnyt näitä 7 faktaa postauksia varmaan jo ainakin pari, musta näitä on hauska tehdä - lukea - joten mikä ettei. Varsinkin kun tämän päivän kynsistä ei ole kuvia, koska onnistuin telomaan vesemman käteni tosi taitavasti, siten että pikkurillin nivel tärähti ja nyt saan seurailla mitä se tykkää tästä kaikesta. Se on aika arka tällä hetkellä, mutta tahdon uskoa, että se toipuu yön aikana.

KarzU awarded me with the Stylish Blogger Award and even though I've done at least one of these 7 facts posts in English too, I like to write - and read - these a lot. Plus, I don't have pics of my NOTD because I managed to hit my hand really hard and now my left pinky is super sore and a little swelling so I'm letting it be for the night. I hope it'll be better tomorrow.


1. Musiikin lisäksi mä rakastan musikaaleja ihan mielettömästi. Grease on mun mielestä yksi parhaista leffoista ikinä ja olen nähnyt Greasen 3 kertaa Lontoossa lavalla (jokainen on ollut eri vuosina, en sentään saman loman aikana käynyt kolmesti.) Myös Rent on aivan mahtava ja toivon niin, että olisin päässyt näkemään sen Broadwayllä kun se siellä vielä meni.

1. Besides music, I also really love musicals. Grease is my all time favorite movie and I've seen the musical three times in London (each time were about a year apart, I didn't go thrice during one holiday). I also really love Rent and I so wish I could've seen in on Broadway.


2. Syön aina yhtä ruokaa kyllästymiseen saakka, ja sitten saatan vihata sitä seuraavat pari vuotta. Viime keväänä ihastuin valkohomejuustoon ja vinirypäleisiin, syksyllä tykkäsin spagetista ja valmistomaattikastikkeesta sekä suklaariisikakuista. Nyt olen syönyt viikon aikana joka päivä uuniperunan ja vähän fetasalaattia. Avokaadoihin en vielä ole kyllästynyt ja niitä rakastan.

2. I might eat one food till I'm tired of it and then change. A year ago I ate a lot of grapes and brie cheese, during fall I ate spagetti with tomato sauce and now for the past week, I've had a baked potato with a little feta salad on the side. And I love avocados too.


3. Mä asun kahden kämppiksen kanssa ja meidän keittiön lamppu on ollut rikki jo varmaan kohta puoli vuotta. Ei siksi, että oltaisiin saamattomia, mutta kun se lamppu on joku erikoislamppu, joka on varmasti sekä kallis, että vain sähköliikkeestä ostettavissa, me ollaan päätetty pärjätä pelkillä työtason valoilla.

3. I live with two roommates and our kitchen light has been broken for almost six months. Not that we've been lazy but it need some sort of special lightbulb so that'd be both expensive and hard to find thing so we've decided to manage just with the light that we have under the cupboards and it has been working just well. 


4. Opin eilen, että tiskaamiselta välttyy, jos pudotat kynsilakkapullon lautasen päälle, koska lautanen halkeaa, lakka ei. Kyseessä oli onneksi vain supervanha ja halpa ikea-lautanen.

4. Yesterday I learned that you don't have to do dishes if you drop a nail polish bottle on a plate and it'll break. Luckily it was just a cheap and old plate from Ikea but still. The plate broke, my OPI bottle didn't even get a scratch.

5. Parasta huumetta mulle on The Big Bang Theory. Luulin pitkään, ettei mikään ohjelma Frendien ja Gilmoren tyttöjen jälkeen voisi olla näin loistava, mutta hirnun aina ääneen Sheldonin jutuille. Musta siinä on maailman ihaninta nörttihuumoria todella hyvällä maulla toteutettuna ilman että kenelläkään olisi oikeus vetää siitä hernettä nenäänsä.

5. The best drug for me is The Big Bang Theory. For the longest time I though no series could be as amazing as Friends and Gilmore Girls are but this is. Sheldon must be the best character in any tv series ever.


6. Mun lempibändini on ollut Panic! at the Disco siitä saakka kun olin 16 (vai 15?). Musta tuntuu, että mä olen kasvanut samalla kun tuo bändikin on kasvanut ja monilla näiden biiseillä on ihan hullun suuri merkitys mulle. Näiltä ilmestyy uusi albumi nyt parin kuukauden päästä ja tunnen itseni taas ihan teiniksi odottaessani sitä ihan hurjasti ilmestyväksi.


6. Since I was 16 (or maybe even 15) my favorite band has been Panic! at the Disco. I've really grown a the same time as the band has been "growing" too and I still get chills from certain songs. They're now releasing a new album in two months and I feel like I'm sixteen again and really hooked on their music.

7. Mulla on pieni addiktio katsoa MTV:ltä 16 and Pregnantia ja Teen Momia. Mua kiehtoo, miten kummista asioista niissä sarjoissa tehdään ongelma. Ja samalla myös pohdin jenkkien seksuaalikasvatusta, koska mulle on oikeasti painotettu joka paikassa ihan mielettömän nuoresta saakka ehkäisyn tärkeyttä ja siinä sarjassa ne teinit monesti silleen "sen yhden kerran kun me..." ja välillä tekis mieli kysyä onko ne ihan tyhmiä.

7. I have a mild addiction to watch 16 and Pregnant and Teen Mom on MTV. It's so funny to watch the stupid problems that they have (because usually they manage to fight over the stupidest things, but well, I do that too sometimes). 


Mä en tiedä kuinka kauan mun kesti tätä kirjoittaa, mutta mun sormeni on muuttunut kaksi kertaa kipeämmäksi tässä kun kirjoitan tätä. Sen lisäks mulla on joku mielenkiintoinen 6 sormijärjestelmä käytössä kun käytän oikean käden kaikkia sormia, mutta vasemmasta vain etusormea, että loppu käsi pysyy paikallaan. Tervehdy sormi huomiseksi, jooko.

I don't know how long it took for me to write this but my pinky hurts two times more that what it did when I started writing this. I really want it to feel better by tomorrow.

6 kommenttia:

  1. The Big Bang Theory on best! Ja sen lisäksi brittiläinen The IT Crowd :)

    intootje

    VastaaPoista
  2. Toivon että sun pikkurilli paranee :3

    Kiva kun teit tän, vaikka oot monta kertaa tehny muita samankaltasii :)

    Ja muute kenelle aiot antaa tän eteenpäin???

    VastaaPoista
  3. Toivon että sun pikkurilli paranee :3

    Kiva kun teit tän, vaikka oot monta kertaa tehny muita samankaltasii :)

    Ja muute kenelle aiot antaa tän eteenpäin???

    VastaaPoista
  4. Sheldon on ihana :D Oon jemmannu neloskauden jaksoja, et saa sitten kerralla katsoa kaikki....no, ainakin useamman jakson kerralla.

    ja mtv:n sarjat on ihan parhaita. Lisäksi supersweet 16 on noiden mainitsemiesi lisäksi huippu ;) Harmi,ettei meillä näy mtv :(

    VastaaPoista
  5. intootje: mä en ole tosta The IT Crowdista edes kuullu, pitää varmaan tutkia sitäkin. mutta TBBT on rakkaus :D

    KarzU: pikkurilli on jo huomattavasti liikkumiskykyisempi kuin eilen, näköjään selvisin pelkässä tärähdyskivulla (: Unohdin näköjään laittaa tän eteenpäin (oon aina surkee laittaan tageja eteenpäin), ja taidan tällä kertaa jättää laittamattakin, koska niin moni on tän tehnyt

    norppa: miksen mä oo noin ovela, että osaisin jemmata. katon yleensä aina perjantaisin junassa uuden jakson ja hihittelen itsekseni antaen varmasti kanssamatkustajille fiksun kuvan itsestäni :D harmi, että teillä ei näy mtv, mun päiväni käynnistyy aina sillä, että haen vesilasin keittiöstä ja pistän mtv:n päälle ja hitaasti yritän herätä musiikin kanssa

    VastaaPoista
  6. Big bang theory todellakin on mitä parhainta viihdettä! :)

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...