4.6.2012

water lilies


Täällä suunnassa otsikkopää huutaa taas tyhjyyttään tai sitten näiden lähemmäs 500 postauksen aikana olen vain käyttänyt jo kaikki mahdolliset otsikot. En siis ihan varmaksi edes tiedä, miltä vesililjat näyttävät, mutta päätin, että kun yhden käytetyn lakan nimi on Swimsuit... Nailed It! ja kukat voisivat jossain kaukaisessa universumissa edes muistuttaa liljoja, nämä kynnet saa olla siis vesililjakynnet. 

(Huomaan taas, kuinka hyvä olen selittämään turhuuksia pitkästi!)


Mulla oli lauantaina poikkeuksellisesti aikaa tehdä päivällä kynnet ja lähdin taas leikkimään lakoillani. Moni varmasti pitää mun ääretönä lakkakokoelmaa ihan hulluna asiana, mutta mä alan arvostamaan sitä päivä päivältä enemmän. 9 kuukautta olen hyvin selvinnyt näillä rajallisilla resursseilla, mutta tällä hetkellä haluaisin vain olla kaikkien ihanien lakkojen lähellä, jottei tarvitsisi kierrättää näitä samoja lakkoja koko aikaa kynsillä. (Lisäksi olen tyhmä ja otin esim glass flecked pinkiksi mukaan OPIn Let Me Entertain You:n, joka nyt on jo uhkaavan kulunut hard to find statukseensa nähden kun lakkaan sillä koko ajan ja miksi en vain voinut olla fiksu ja ottaa jotain toista pinkkiä, jollaisia saisi uusia kaupasta edelleen).

Sininen Swimsuit... Nailed It! on nähty kynsilläni jo ihan tuskaisen useasti kanssa, mutta piti laittaa vielä kerta kiellon päälle. Syy oli lähinnä siinä, että tiedän tämän nopeasti peittäväksi ja kuivuvaksi lakaksi. Kaksi kerrosta peitti täydellisesti ja kuivui nopeasti. Kuvissa maan alle piiloon kadonnut Nfu Oh:n lakka numero 39 on taas yksi suosikkejani. Luonnossa se luo hienovaraista kolmiulotteisuusefektiä sinisen päälle vihreillä lastuillaan, mutta melkein yhtä huomaamattomaksi se luonnossa jää kuin näissäkin kuvissa, ellei nokkaansa iske kolmen sentin tarkkailuetäisyydelle kynsistä. Leimat löytyy konadin m82 laatasta kun yritän ahkerasti kulutella tuon valkoisen leimalakan loppuun tässä ennen kuin lähden... Tosin hienoisia ongelmia tuo mm. se, että tuo pullo on mielestäni sen verran kaunis, että mielelläni tekisin jonkun frankenin sen sisään, mistä syystä se pitäisi raahata suomeen... Samoin kun olen käyttänyt Juicy Couturen hajuveden Couture, Couture loppuun tässä viime viikkojen aikana ihan jottei se pullo painaisi matkalaukussa, mutta kun se pullo on niin kaunis, että haluaisin pitää sitä vain koriste-esineenä jossain. Mulla on taas vuosisadan suurimmat ongelmat... Samoin kun pakkaaminen voisi olla 25 kertaa fiksumpi juttu kuin tää blogin päivittely tällä hetkellä...

Kertokaa mulle muuten miten ihmeessä selittää mitä konad on ihmiselle, joka ei puhu hyvää englantia, etkä itse puhu paljoakaan ranskaa, vielä kun on kyse ihmisestä, joka ei ymmärrä kynsistä yhtään mitään. Oli mielenkiintoinen kokemus ja uskon, että vaikka mun selitykseni ei ehkä aukaissut konadin taikaa toisen silmissä, ainakin saa vuosisadan naurut kun miettii miten asiaa demostroin...

ps. onko kenelläkään muulla ollut ongelmia tuon konadin m82 laatan kukkakuvion kanssa? Kun mulla tuntuu, että noissa isoissa kukissa olisi liian syvät urat ja leimatessa lakkaa tulee väkisin liikaa stamperiin ja kukat meenaa tuhriintua, vaikka mitä teen. Kaikkia tietämiäni vinkkejä olen kokeillut, eikä meinaa millään toimia. Nämäkin kynnet piti pelastaa strasseilla, kun kaikki kuvat yrittivät levitä vähän enkä jaksanut leimata joka kynttä viittä kertaa uusiksi.

pps. haluan neonkeltaiset kynnet N-Y-T!

10 kommenttia:

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...