9.10.2012

google, my friend

Piristän taas kerran päivääni selailemalla google analyticsin kautta, millä kaikilla hauskoilla hakusanoilla blogiini onkaan päädytty. Ajattelin taas näitä vähän kasailla tännekin, koska ainakin viimeksi sain itse hyvät naurut näistä. Katsotaan jos tällä kertaa olisi yhtä hyviä!

- aamu song
Miten ois tämä. Kuka on taas katsonut vähän liikaa Frendejä?

- crazy
olen varmasti, mutta kuka googlettaa pelkän sanan crazy?

- en lukenut tenttiin
en minäkään yleensä, mutta jotenkin niistäkin tuli rämmittyä läpi

- happy
enkö mä just ollut hullu?

- haurastuttaa kynsilakka
öö?

- illamasqua suru muutto
tota noin? nyt menee vähän yli ymmärryksen :D

- jäljellä on 10 arpaa, joista kahdella saa 10 euron
jostain syystä kuvittelen, että matikantehtävän ratkaisuja ei välttämättä kannata googlettaa. tai ainakin olettaisin, että tämä on jonkun matikanläksy. odottakaa vaan kun pääsette pitkän matikan todennäköisyyskurssille: "jos jasper, jesper ja joonatan...". Meillä ainakin puoli kirjaa oli pelkkää jasperia, jesperiä ja joonatanta ja niiden seikkailuja. ollappa 18-vuotias!

- keskiaika asu
järjestäiskö joku naamiaiset, voisin haluta kerrankin pukeutua sellaiseen mekkoon?

- kivipora
sori, tää on kynsiblogi. olen rakentamisessa aika onneton

- konadoma photo
I know, että tämä ihminen on päätynyt blogiini, koska Konad on mainittu täällä niin usein, mutta mua huvittaa ajatella, että kauankohan tätä on pitänyt googletella ennen kuin on löytynyt muitakin hakutuloksia kuin konadin

- maapähkinävoi viski
ensinnäkin lapset, viski on pahasta. mikään ilta, mikä sisältää edes pienen määrän viskiä, ei voi päättyä hyvin ja toisekseen, maapähkinävoi on pahaa... en halua ajatella miten nuo kaksi yhdistäisi

- nude bre ostan
double öö?

- opettele graffiti
voin sanoa rehellisesti, et mun mielestä graffitit on kauniita, sillon tietysti kun ne on tehty huolella ja niillä on joku idea, enkä voisi ikinä itse kuvitella osaavani tehdä mitään niin hienoa kun mitä jotkut osaavat tehdä!

- paras hololakka
Nfu Oh #65! I rest my case.

- pariisin lähiöt
niitä on muutama, nättejä paikkoja suurimmaksi osaksi, joissa viihdyn hyvin

- ranskassa asuminen koti-ikävä
ensinnäkin mua huvittaa, että mun kynsiblogin puolelle on päädytty useammallakin ranskaan liittyvällä hakusanalla, mutta ei se mitään. ei tullut koti-ikävää kuin ehkä kahdesti kun oli niin mahtavia ystäviä ympärillä, että unohti edes ikävöidä!

- tattoo kohtuus kaikessa
kohtuus kaikessa, kyllä, mutta ainakin itse rakastan tatuointeja, vaikka itse en yhtään vielä omistakaan

- tytöt tykkää polttaa tupakkaa
kysyykö tätä joku googlelta vai mikä on meininki? kyllä ne pojatkin tykkää polttaa tupakkaa!

Siinä ois tänkertaiset hakusanat. Ylipäätään kaikkein suosituimmat tuolla on kaikki väännökset playing with polishista, sekä konadista, niiden jälleenmyyjistä ja yllättäen myös Trindin Nail Repairia on haettu paljon ja päästy mun blogiin.

Pakko myöntää, että itsekin googlettelen maailman typerimpiä juttuja vähän väliä, joten toivottavasti jotkut muutkin saa hupia lukiessaan millä hakusanoilla heidän blogeihin olen päätynyt.

Huvittiko näistä yksikään muita edes saman verran kuin itseäni?

7 kommenttia:

  1. hahaha, hauskoja :D Miks mulla ei ole hauskoja melkein koskaan? Mulla on viimosen kuukauden suurin osa hakusanoista liittynyt sanoihin Maybelline ja BB, kun pari kertaa oon tuon voiteen maininnut :D Oonko nyt sit kynsi- vai kosmetiikkabloggaaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, se on hauska, miten aina jotkut tietyt nousee hakusanoina ylitse muiden (:

      Poista
  2. olipa aika huvittavia osa noista hakusanoista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, en aina ymmärrä, miksi näillä on tänne päädytty :D

      Poista
  3. Hahah, mitenköhän ihmeessä jotkut on päätynyt juuri noilla hakusanoilla tänne :D Itse en oo koskaan nähnyt yhtään hauskaa hakusanaa jolla omaani olisi päädytty. Oon varmaan sit aika tylsä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tai sit mä vaan höpöttelen maailman oudoimpia asioita blogiini ja siksi ihmiset päätyy tänne mitä mystismmillä sanoilla :D

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...