3.10.2009

Strawberry Fields

Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever
(The Beatles - Strawberry Fields Forever) 


Olenkohan ainut, jolle tulee äärimmäinen mieliteko kuunnella The Beatlesia jo tätä lakkaa katsellessa?

Kuten varmasti moni tietääkin, on meneillään maailmanlaajuinen National Breast Cancer Awareness Month, eli pääidealtaan kuukausi, jolloin rintasyöpä on laajemmin esillä ja esimerkiksi erinäiset tahot ovat tehneet myyntiin tuotteita, joiden tuotosta osa menee syövän kehitystyön edistämiseen, jotta voitaisiin löytää tehokkaampia keinoja taistelua syöpää vastaan. mm. China Glaze ja OPI ovat julkaisseet sävyjä asian esiin tuomiseksi. Henkilökohtaisesti tämä aihe koskettaa itseäni todella läheisesti. Olen pitkään ostanut mahdollisuuksien salliessa näitä rintasyöpätuotteita, mutta aina mielessäni pyörii se, miten jos uudet hoitomenetelmät olisivat keksitty aiemmin, olisin voinut pitää rakkaani lähellä vielä pidempään.




Tahdoin tehdä oman manikyyrini muistuttamaan siitä, miten tärkeä aihe oikeasti onkaan ja miten paljon toivoisin tehokkaampien hoitokeinojen löytämistä, jotten itse, tai kukaan muukaan rakkaistani joudu kokemaan syöpähelvettiä läpi. Itse en omista niin Chinan kuin OPInkaan lakkoja, koska sävyiltään ne eivät ole minun makuuni ja muutenkin olen laittanut rahaa toista kautta asialle, joten päätin luoda oman manikyyrini yhdellä lempi vaaleanpunaisistani. 

Stawberry Fiels on lämmin tumma vaaleanpunainen lakka, jossa on runsaasti kaunista kultaista shimmeriä. China Glazen omat sivut väittävät tätä glitteriksi, mutta tässä on vain ääretön määrä kaunista shimmariä. Summer Days oli kokoelmana sellainen, josta olin hurjan innoissani monta viikkoa ennen kuin sain lakat, koska nämä on melko uniikkeja kaikki. Vaikka laatikostani löytyy tuhoton määrä pinkkejä ja vaaleanpunaisia, Strawberry Fiels erottuu joukosta positiisesti. Lakkaa on muistaakseni kolme kerrosta ja mustat nauhat on - taas vaihteeksi - tehty NYX'n mustalla nail art lakalla. Oikeastihan ne on rosanauhoja joo, mutta näin tällä kertaa.

---


Am I the only one who's just dying to listen to the Beatles every time I'm using Strawberry Fields by China Glaze?

As hopefully many of you know already, we're currently having the National Breast Cancer Awareness Month. Personally cancer is a subject that really moves me deeply because I've lost few of my loved ones to cancer. That's why its important for me to buy the breast cancer awareness products when possible so that better treatments would be developed and more people would survive the cancer. Every single time when buying something I hope that the cure would've been discovered earlier so that I would still have my loved ones here. 


I don't own any of the OPI or China Glaze polishes because the colors are just not for me and I'm donating money to the organisation on different forms already. I still wanted to do a mani that reminds me of the important thing and I decided to use China Glaze Strawberry Fields with a black ribbon on eatch nail.



Strawberry Fields is from the Summer Days collection over which I was super excited when it came out. Strawberry Fields is a beautiful pink with lots of gold shimmer. The pink is really unike and it really stands out from all my other pink nail polishes. Even though China Glaze website claims this polish to be a glitter, I do think it's just super shimmery color.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...