29.3.2011

Color Club - The Lime Starts Here

Tuntuupas hassulta kirjoittaa taas postausta siten, ettei tarvitse miettiä saako toiselta kuvan siihen ja muistaako kirjoittaa kaiken oleellisen. Vapauttavaa ja hassua.


Mä sain meidän teemaviikon aikana sekä H2T tilaukseni, että tuliaislakat saksasta ja nyt mulla on kovat poltteet päästä kokeilemaan käytännössä jokaista kynnelle. Aloitin kuitenkin Color Clubin tuoksulakoista, koska nämä on kaikkein jännimpiä tulokkaita ja tahdoin itsekin päästä näihin käsiksi. Mulla oli idea kirkkaista vihreistä hedelmäkynsistä, jotka kuitenkin muuttuivat peruskonadeiksi kun törmäsin tähän laattaan ennen hedelmälaattani.

The Lime Starts Here on ihan kirkas vihreä lakka, joka ei kuitenkaan ole ihan mielettömän neon, mutta ohutta tämä on kuitenkin. Vasta viidellä kerroksellä pääsin tulokseen, jossa tipit olivat sen verran peitossa, että kehtaan elää niiden kanssa. 5(!) kerrosta! Eli tämän lakan alle kannattaa ehdottomasti laittaa valkoinen ensiksi, jos peittävyyttä haluaa. Laadultaan tämä oli ohuudesta huolimatta kuitenkin kivaa. Päälle leimasin sotkukuvion laatasta m70. Tämä on ainut koko kynnen kuvio, jonka voin leimata kynnelle, ilman minkäänlaisia tippiviritelmiä, koska tämä on sen verran sekava, ettei haittaa, vaikka tämä menisi vähän pieleen. Mulla on tallessa kuvat myös demostroimaan sitä, mitä tarkoitan kun sanon, että mun kynnet on liian kuperat koko kynnen kuvioille. En tosin tiedä koska saan ne ulos, koska mulla on noin miljoona juttua, jotka pitäisi saada ulos, enkä viitsi postata montaa kertaa päivässä.


Noh, kuitenkin. Tämän lakan hajusta piti vielä sanoa, että lakkausvaiheessa tämä haisi jännästi kiivimäiselle, mutta kun aamulla heräsin tässä oli se sama toffeisen vaniljainen tuoksu, kuin Wicked Sweet lakassa oli. Kuulostaa hassulta. Näistä lakoissa oranssissa tuoksu säilyi kuitenkin koko kynsilläoloajan samana, eikä vaihtunut samaan toffeiseen tuoksuun, joka tässä ja sinisessä on. Kummallista. Onko kellään muulla ilmennyt tällaista?

---

Hi guys, I'm back with my longer rambles in English too. As many of you knew, I had a theme week going on with my good friend here in my blog and due to that, I featured two sets of nails every day and had time to write only super short captions in English. Now I have more time to write in English too.


Over the past week I needed to use polishes that we had previously settled on and during that time I got two amazing hauls: one from germany and other one from H2T. Now I have about twenty polishes that I'm dying to try. I started with the Color Club Wicked Sweet collection because I was most excited about that. Today I have on The Lime Starts Here, a nice almost neon lime green polish. 


This one took five coats to be even close to opaque so if you have this, I would advice you to put a coat of white underneath this one. When I painted the nails this smelled a little lie kiwi to me, not at all like lime. I painted my nails around midnight, got into bed and in the morning, my nails had the same toffee/vanilla scent that the blue polish from this collection, Wicked Sweet, had. I don't know what's up with that but I was a little disappointed. The design is from M70 stamped with konad black and this one is seriously the only whole nail design that I can use on my nails without some sort of diagonal or french tips. My nail bed is so super curvy that stamping a whole nail design is almost impossible for me. With this messy design, it doesn't matter that much. 

17 kommenttia:

  1. Olipas ihanan vihreä lakka ja oikein kiva konad kuviointi.
    Ai niin..Kiitos ehjänä perille tulleista Chinan lakoista.
    t. Pia Treelta

    VastaaPoista
  2. Onpas hienot :3 Mun lime kynnet julkaistaan vasta huomisessa postauksessa. ;D
    Mä pohdin just ennen kun aloin lakkaan, et pitäiskö heittää valkonen kerros alle. Onneksi siis laitoin. :) Silti mä jouduin laittaan 4 kerrosta, et tuli tasanen lopputulos!! o.O
    Mä pohdin koko eilisen päivän et mille toi lakka oikein tuoksuu! :D Enkä oikein saanut päähäni mikä toi on. Mut kiivihän tossa tuoksuu ainakin jonkun verran!:)
    Mulla toi tuoksu pysyi mun nenään aika samana, paitsi tietty vähän laimeni seuraavalle päivälle asti. Ja nyt kun miettii, niin siitä löyty jotain toffeemaisuutta ennen kun otti lakat pois. :o

    VastaaPoista
  3. ihanat! Mun täytyy saada toi konad laatta ittelleni!! Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta hajulakoista...

    VastaaPoista
  4. Awww, aivan ihanat! Tuo vihreä on kyllä niin herkullisen värinen että aiai! Tahtoo! :) Paitsi jos tuo peittävyys on hankalaa, niin en tahdo, hehhe. Ja tuo kuviohan onkin aika veikeä!

    VastaaPoista
  5. Melkoiset herkkukynnet :)Tuo musta kuvio on todella kiva. Mutta että 5 kerrosta lakkaa? Huh huh :0

    VastaaPoista
  6. Asian vierestä, mutta kuitenkin samaan asiaan.. Ostin tossa jonkun aikaa sitten Wild&Crazyn vihreen lakan (Lemon 198) ja siinä on ihan sama ongelma! Tuntu että joutu tuhlaamaan ihan sikana sitä 'turhan' takia. Seuraavalla kerralla laitoin sit valkosen alle, ja silti tartti väh. kaks kerrosta laittaa että se ei ollu ihan hirveen läpikuultava. Jännä juttu, en oo ennen törmänny tollaseen 'ongelmaan', ja siis ku mun mielestä se näyttä purkissa kuitenki tummemmalta. :)


    Mut tosi nätit kynnet, jälleen! Vähänkö odotan jo bundle monsterin tilausta.. Joka tulee, huoh, vasta ens kuussa. :D

    VastaaPoista
  7. Ihanan ärtsy väri! :D Melkein tilasin kyseisen lakan, mutta oli jo tilaus "täynnä". No, ehkä sitten ensi kerralla! ;) Mun ainoa hajulakka on tuo Wicked Sweet, mutta en ole vieläkään ehtinyt testaamaan sitä.

    VastaaPoista
  8. Täytyykin hankkia tuo m70-laatta :)

    Taitaa olla kaikkien neon-lakkojen ongelma tuo peittävyys ongelma...oli sitten kalliimpi tai ihan vaan joku Ruby Kisses. Ainakin mitä itse olen huomannut.

    VastaaPoista
  9. Jaahas, tulikohan mun äskeinen kommetti perille vai ei, kun netti pätkäs... Mä myös väkästin limenvihreät kynnet eilen illalla. Ja postaan ne huomenna. Eli saapas nähdä tuleeko mullekkin anonyymit valittamaan :D . Vissiin ollut joku telepatia-aalto kynsihullujen kesken :D .

    Color Clubin What a Shock on mun mielestä aika peittävä neon vihreä. Tuo What a Shock ainakin omaan silmään meidän koneelta katsottuna näyttää enemmän vihreälle kuin tämä The Lime Starts Here. Kaks kerrosta laitoin eikä kuulla läpi.

    VastaaPoista
  10. Ihanat kynnet! toi väri on niin kevättä ja konad sopii siihen hienosti :)

    VastaaPoista
  11. Pia: kiitos, että ilmoitit lakkojen perille tulosta, jännäilen täällä, että selviäväthän kaikki paketit perille :D

    Passion: neljä kerrosta valkoisenkin päälle? auts!

    KarzU: toi konad on kieltämättä ihana!

    marm: luultavasti moni muu neon vihreä käyttäytyisi tätä paremmin kyllä (:

    Karoliina: jep! viis kerrosta, itsellä meenas usko loppua siinä kahden kerroksen jälkeen :D

    LeCianne: kertooko jotain ihmisen shoppailu-ongelmasta kun joudun sanomaan "muistutit mua ihanasti omasta BM tilauksesta" :D en muistanutkaan että niiden pitäis tossa huhtikuun alussa jo saapua :D

    Puggie: Wicked Sweet on kyllä ihana

    Suuri Unelmoija: kiitos (:

    Pulilakka: Color Clubin aiemmat neonit on olleet tosi peittäviä parilla kerroksella ja siksi mua ihmetyttikin tuo huono peittävyys tässä... olet kyllä oikeassa, että yleensä neonit ovat ihan hirveitä peittävyydeltään

    Vauhtimamma: tää telepatia alkaa olemaan jo pelottavaa :D WAS on kyllä tosi kiva vihreä neon (mullakin on se joo) enkä muista mitään ongelmia sen kanssa. siksi odotinkin paljon myös tältä, mutta ei tää vaan suostunut toimimaan mulla

    elna: kiitos (:

    Paulina: thanks (:

    VastaaPoista
  12. Ai niin! Mulle tuli eilen kirppis ostokset ehjinä perille :) kiitos sulle viel!

    VastaaPoista
  13. Hahah ei oo totta :D no sä saat ne luultavasti just vähän ennen mua eli mä joudun sitte himottelemaan niitä täältä ennen ku omat tulee. ;D

    ja siis joo nim.merk. lauantaina meni kevyesti 120euroa.. ihan vaan vahingossa! ku kaikkee piti saada - kynsille. :D

    VastaaPoista
  14. H: hyvä, että tulivat perille (: ja kiitos itsellesi, että veit mun turhat lakat pois :D

    LeCianne: juu, mä taisin tilata ne viikkoa ennen sua sitten :D mutta eiks o paljon helpompi himotella niitä sitten kun tietää, et ne on tulossa ainakin :D

    VastaaPoista
  15. I love the finished product with the stamping - gorgeous!

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...