22.3.2011

Meikkikirppis-info + surullinen päivä

Mulla on tänään huono päivä vähän joka suhteessa. Asiaa ei auta jatkuva pääkipu, joka ei tunnu edes lääkkeillä lähtevän. Olen kuitenkin saanut aika paljon aikaiseksi meikkikirppiksen eteen, joten huomenna olisi vuorossa meikkikirppis klo 18:00. Sieltä sitten uusia juttuja katselemaan.

Ja miksi tämä päivä on surullinen?


Trindin lasiviila oli kuollut laukussa! Tahdon edelleen uskoa, että kuka tahansa, joka on koskaan käyttänyt Trindin lasiviilaa, ei ikinä vaihtaisi siitä pois. Tämä on yksinkertaisesti parasta, jota kynsistään pitävälle voi kuvitella. Joten pieni kysymys? Missä tällähetkellä maksaa vähiten kyseinen Trindin lasiviila? Kyllä mulla noita pika-apuja on muutama, mutta kieltäydyn elämästä ilman tätä lasiviilojen äitiä. 

16 kommenttia:

  1. Voi eii :S Mulla on kans Trindin lasiviila ollut käytössä nelisen vuotta, ja ehti olla ehkä vuoden kun se katkesi aika tarkkaan samasta kohtaa! Olen kuitenkin käyttänyt tuota pitkää osaa, ja hyvin toimii ilman kahvaakin onneksi. :) Poikakaveri vielä hioi katkemiskohdasta sileäksi ne repaleet, "ettei tule pipiä" :D

    VastaaPoista
  2. Ounooou! :( Otan osaa lasiviilasi katkeamisen johdosta. En kyllä osaa sanoa mistä saisi halvimmalla lasiviilan kun itse ostin heti kun vaan silmiin osui ja totta, en vaihtaisi sitä ikinä pois! Paras viila mitä voi vaan olla.

    VastaaPoista
  3. No kyllähän tuota voi vieläkin käyttää..? :D Vai oonko käsittäny nyt väärin.

    VastaaPoista
  4. Laura: mä viilailin noilla paloilla toisiaan ja yritän nyt pähkäillä saanko vain miljoona haavaa aikaiseksi jos yritän tota käyttää :D

    marm: pitää lähteä tutkimusmatkalle sen halvimman version perässä huomenna :D

    Hantta: kyllä sitä voi käyttää juu, mutta mun neiti turhamaisuus vaan yrittää saada ääneensä kuuluviin ja kiljua, että se on rikki, ei sitä voi käyttää :D

    VastaaPoista
  5. oon suunnitellu lasiviilan ostoo ja taijan suosiol jättää ne Ropparin euron härpäkkeet sinne & hommaa ton trindin (= Joskus on ainakii tääl Sokoksel ollu jtn 'trind - tajouksii' & varsinki joulunaikaa, muistaaksein sen jälkeeki mut en tiiä kyl onks enää : DD

    VastaaPoista
  6. Voi sinua, nyt sulla on kaksi lasiviilaa! ;)

    VastaaPoista
  7. Mulla on Casuellen lasiviila, joka on upea käyttää<33 Vaikka ostinkin sen tarjoustalosta neljällä eurolla. ;D

    VastaaPoista
  8. Mikä tekee tästä Trindin lasiviilasta niin erikoisen? Onko se jotenkin hellempi kuin tavallinen lasiviila? Minulla itselläni on ihan joku merkitön lasiviila ostettuna halvalla Keskiseltä ja hyvin toimii :D

    VastaaPoista
  9. Nebu: kyl mun mielestä toi Trind on tuhannesti parempi kun ne euron vastaavat, useinhan ne saattavat ollakin vain lasitettuja, eli päälykerros on ohut ja kuluu nopeasti käyttökelvottomaksi...

    Sonne: elä yhtään yritä, mä tulen ja puren sua kohta!

    nailHai: kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, vaikka on mullakin yksi vapaa valinnan (sama konserni) lasiviila, joka nyt on ihan ok

    ano: kyllähän lasiviila on aina lasiviila ja paras vaihtoehto kynsille, mutta toi Trindin versio on vaan niin ihana (: en oikein osaa sanoa, mikä tekee siitä niin hyvän, mutta käyttämällä huomaa eron, tuo on jotenkin todella pehmeä ja se tekee kynsien muotoilemisesta ja viilaamisesta helppoa ja kyllä pitäisi tätä myös vähän hellempänä

    VastaaPoista
  10. Ajattelin olla villi, ja kasvattaa akryylit pois. Tuossa eilen tylsyyksissäni revin muutamasta kynnestä akryylit pois, tämähän on siis todellakin se paras mahdollinen tyyli poistaa ne. Joka tapauksessa, viilailin sitten jollain lahjaksi saadulla lasiviilalla kynsiä ensimmäistä kertaa, ja hyi hitto kun meni kylmiä väreitä ja hampaita vihloi se tunne ja ääni, mikä tuli lasiviilalla viilatessa! :D Hrrrr.

    VastaaPoista
  11. Mulla on joskus ehkä lokakuussa ostettu Trindin lasiviila, jonka mukana tuli metallinen putkilonmuotoinen kotelo sille viilalle - se on aivan huippu se putkilo: siinä ei mitenkään pääse se viila katkeamaan vahingossa. Oli kyllä varmaan parinkympin ostos (Sokokselta), mutta minusta joka sentin väärti.

    VastaaPoista
  12. Sanna: mulla oli sama juttu joskus miljoona vuotta sitten kun en ollut ikinä viilannut kynsiäni millään, nyt se ei enää tunnu missään... jos sulla on kamalan kova lasiviila se saattaa usein aiheuttaa vielä enemmän kylmiä väreitä :D

    Papu: juu, tuohon pariinkymppiin noi viilat menee, mutta toi trind on vaan niin voittamaton :( mun omani on jonkun vajaa 2 vuotta vanha ja ostin sen just vähän ennen kun toi pakkaus muuttu ja siihen tuli mukaan toi metalliputkilo. oon monta kertaa katsonut sitä kaupassa kadehtien, mutta nyt vihdoin saan hyvän syyn ostaa sellaisen :D

    VastaaPoista
  13. No voi rähmä, miten sille sun viilalle oli käynyt. Mut hei, eikä... Taas uusia himotuksia :D . Pakko saada lasiviila :D .

    VastaaPoista
  14. En tiedä, että sattuuko sulla olemaan lähistöllä prismaa, mut meidän prismasta ite ostin tänään 12,50 eurolla. Ja jollei prismaa löydy lähistöltä, niin voin hakea meidän prismasta ja postittaa sulle.:) Maksat esmes tilille sen jälkeen kun se on tullut sulle. Oon kumminkin saanut paljon iloa ja ideoita blogistasi, niin se ei olisi vaiva eikä mikään.:)

    VastaaPoista
  15. Vauhtimamma: lasiviila on ehkä pyörän jälkeen suurin mahtava keksintö, suosittelen :D

    Eve: oi, ihanaa kun kerroit, mun pitää heti tehdä tutkimusmatka prismaan, meillä onneksi on yksi tossa ihan lähellä. voin laittaa sulle vaikka viestiä jos en löydä, koska 12,50 on tosi halpa hinta tosta viilasta ja maksaisin sulle tietysti etukäteen, jos viitsisit sen mulle lähettää :)

    VastaaPoista
  16. i love both these designs! especially the last one<3 soo cute xx

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...