20.3.2011

Tweet! Tweet!

Vihdoin, parin vuoden twitter on ihan tyhmä -marmatuksen jälkeen (oikeesti, kukaan joka on erehtynyt mainitsemaan twitterin mulle on saanut korvansa punasiksi mun paasauksesta... noh, enhän mä ymmärtänyt facebookiakaan aluksi vaan mun kaveri teki mulle tunnukset sinne) olen alkanut tykkäämään twitteristä! Eihän se ottanut kuin 2 vuotta mököttämistä, puoli vuotta passiivisen tunnuksen omaamista ja nyt päätin innostua asiasta. Joten jos haluaa päästä kurkistamaan minun hölmöjä päivityksiä (jotka varmasti on muutakin välillä kuin blogijuttuja, hyppää tämän linkin taakse ja ala seurailemaan myös mielummin.

ps. lupaan etten keksi teille enää enempää sosiaalisia verkostoitumiskeinoja, joihin tämän blogini liitän... ainakaan hetkeen :D

Finally, after about two years, I got on a twitter kick and decided to create a twitter account on my blog too.  So please, if you're in twitter, follow this link and possibly follow me on twitter too. It'd be much appreciated and I promise to have regular tweets there too. Now I'm off to browse through my blog roll to see who else has a twitter to follow!


ps. I promise after formspring and facebook, this will be the last social networking site that I include my blog in... at least for now! 

3 kommenttia:

  1. Twitter on oikeasti tosi kiva paikka. Kestää vaan jonkin aikaa että pääsee kunnolla sisään siihen. Pitää seurata tarpeeksi ihmisiä jne. Nykyään pidän melkein enemmän Twitteristä kun Facebookista.

    VastaaPoista
  2. Mä kirjoittelin yhdessä vaiheessa aika paljonkin Twitteriin, mutta nyt olen pitänyt taukoa muutaman kuukauden. Mun "ongelma" on se, että siellä ei ole ketään tuttuja, joten tuntuu joskus hullulta tweetata täysin vieraille ihmisille. Kirjoitan englanniksi, joten sen takia oon saanut kyllä jonkin verran "seuraajia" ja joidenkin kanssa "keskustelen" enemmänkin.

    Facebookissa en ole vieläkään ja niin saa olla myös jatkossa. En ole sitä vastaan mitenkään, mutta se ei vaan ole mun juttu.

    VastaaPoista
  3. Parakeet: mä oon yrittänyt päästä twitteriin sisään aika pitkään, mutta jotenkin se tuntuu luonnollisemmalta kuin esim fb-statuspäivitykset (kun oon ihan varma että mokaan ja joku lähettää mun mokan feissarimokiin :D)

    Puggie: mulla on silleen et mun "personal twitterin" kautta mulla on muutamia hyviä ystäviä siellä, joten tuntuu, että jakaa juttuja ihan muillekin, tän blogin twitterin kanssa pääsen toivottavasti jakamaan niitä pieniä tyhmiä juttuja, joita en aina muista tänne kirjoittaa. vielä jos kaverit tietäisivät blogista, niin voisin yhdistää nämä kaks asiaa :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...