2.12.2010

Little Drummer Boy Cheers to You

Aloitin joululakkojen testaamisen siitä yksilöstä, jota kaikkein eniten olin odottanut. Tummansininen Little Drummer Boy ei sydämmeni niin nimellään kuin sävylläänkin. Upea on ainut sana jolla tätä osaan kuvata. Yksinkertaisen upea. Kaksi kerrosta riitti hyvin kynsilleni ja päädyin vetämään hipeisen palkkin kynnelle China Glazen Cheers to you lakalla. Siistin rajoja vielä hopeaglitterillä ja kaikessa yksinkertaisuudessaan nämä kynnet on mieleeni.

Mä en aluksi tiennyt mihin tämän nimi viittasi, vaikka kuvittelin olevani aika hyvin tietoinen englanninkielisistä joululauluista. Heti tosin kun kuulin August Bursn Redin version kappeleesta, tunnistin sen. Pienen wikipedian tutkimisen jälkeen opin, että tätä on esittänyt melkein kaikki aina Alicia Keysistä Faith Hilliin ja The Almostista Bob Dylaniin ja Bright Eyesiin.

Mulla on muuten taas kamala joululaulumetsästys käynnissä kun rakastan rockahtavia sovituksia joululauluista. Mun kaveri teki kerran mulle mixed cd:n kaikista hyvistä rockbändien joulucovereista, mutta mä en löydä sitä enää mistään. Jos siis muistatte hyviä joululauluja miltään rock / alternative rock / punk rock / pop punk yhtyeiltä, niin kertokaa mulle kiltit, en ole löytänyt vielä kovinkaan montaa kivaa.


I stater testing my holiday polishes from the one that I was the most excited about: Little Drummer Boy. This polish is just as amazing as I though it would be. It's super simple but it's absolutely stunning. I love the look on my nails. I took two coats to be opaque and I probably could've gotten away with just one coat if I had wanted to. I did a thick diagonal stripe with Cheers to You over the blue and lined it with silver glitter. The mani is simple but I like it.


At first I was a bit confused over the name but about a week ago I heard August Burns Red's cover of this song and I looked what wikipedia wants to tell me about the song. I found out that pretty much everyone has covered the song. From Alicia Keys to Faith Hills, and from The Almost to Bob Dylan and Bright Eyes.


I'm currently trying to find nice rock-ish christmas songs to listen. I had the best mixed cd that my friend made me but I've lost it and now I don't have christmas music to listen. So if you know nice christmas cover songs for rock / alternative rock / punk rock / pop punk bands, please let me know because normal christmas songs are just a bit too cheery to listen :D

5 kommenttia:

  1. On olemassa joululevy nimeltä Raskasta joulua, jossa on suomalaisten esittämiä raskaampia versioita joululauluista. Muutamia oikein hyviäkin joukossa :)

    VastaaPoista
  2. Mistä oot hommannut ton lakan? Se on niin ihanan värinen, et tahtoo samanlaista kynsiinsä !

    Ja mullakin on tällä hetkellä joululaulumetsästykset meneillään, mutta tähän mennessä ainakin The Wombatsin Is This Christmas? on ihan törkeen hyvä, vaikkei mikään varsinainen joululaulucover/sovitus olekaan... Ite ku en niin perinteisistä joululauluista välitä, et kuuntelen enemmän fiilispohjalta biisejä, joista tulee jouluinen tunnelma:)

    Mut sit ainakin Simple Planilla on Christmas List biisistä tehty sovitus, että jos tuollainen pop/punk/rock kategoria iskee, niin veikkaan et vois olla aikas passeli sulle listalle pistettäväksi!;)

    VastaaPoista
  3. Tiikeriankka: Juu, mä oon kuullut tosta. Mä en vaan kamalasti tykkää suomalaisesta musiikista, mutta ehkä mun pitää yrittää metsästellä noita kappaleita ja yrittää :D

    camy: noi molemmat lakat on tilattu head2toebeauty.com nimiseltä sivustolta. Halvat hinnat ja lakat tulee yleensä max kahdessa viikossa postiin.

    oi, miten mä olen unohtanut tuon Wombatsien biisin, olen fiilistellyt sitä niin miljoona kertaa? Tuota Simple plania en ole vielä kuullutkaan, mutta ehdottomasti menee soittoon vielä (:

    VastaaPoista
  4. Yksi lempijoululauluistani on My Chemical Romancen All I Want For Christmas (: Ihanan rockhenkinen mut samalla niin hempee^^ Ihanat kynnet muuten!

    VastaaPoista
  5. miisa: kiitos (: ja ai niin MCR:llä on tuo. Olen tainnut tuon joskus kuulla, mutta nyt kun muistutit kuuntelin tuon uudestaan ja onhan se tosi kiva

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...