13.12.2010

Mitä kynsifriikki ottaa matkalle mukaan? / What does a nail polish freak take with her on a vacation?

Ne ihmiset jotka matkustavat ja vielä toistaiseksi Finnairia kaverinaan suosivat (itse en varmasti kun ne ei ole kertaakaan päästäneet mua tän vuoden puolella maasta ilman jonkinlaista jännäämistä siitä lähteekö lento vai ei) tietävät, että Finnair kiristi taas matkalaukkujen painorajoituksia aika paljon. Olen kova shoppailija aina matkoilla, joten pitää pitää huolta, että matkaan lähdetään jo mahdollisimman kevyellä varustuksella.

Kun varasimme matkaa, mulle ilmoitettiin hyvin selkeästi, että sinne ei sitten raahata 20 pulloa lakkaa vaan viisi olisi ehdoton maksimi. Vedin hiukan paremmaksi lupaamalla selvitä yhdellä lakalla, jonka sitten myöhemmin pyöristin yhteen lakkaan plus kynnenkovettajaan ja pikakuivattajaan. Omat lakkavarastoni ja perinteisen pakkaustyylini huomioon ottaen tämä on saavutus, josta olen aivan mielettömän ylpeä. Perinteisesti siis saatan pakata viikon matkalle 15 lakkaa, jotta on ainakin jotain mistä valita. Kyllä, olen toivoton aina välillä. Nyt kuitenkin supistin määrän yhteen ja se on itselleni suuri saavutus. Leikin päässäni jopa vaihtoehdolla, että mukaan lähtisi vain kynnenkovettaja ja pikakuivattaja, mutta ihan niin radikaaliin rehab metodiin en sentään lähtenyt.

Mikä kaunotar sai sitten luvan olla se, jota lupasin jaksaa katsella 10 päivää putkeen jos on tarpeen?


Kyllä. Se sama lakka, jota olen hehkuttanut blogin puolella kesästä saakka. Kauniista turkoosista glass flecked lakasta lähtee mukaan Orlyn versio, koska mulla ei ole kovin hyviä kokemuksia OPI pullojen kanssa, joten sitä en mielläni matkalaukkuun pistä. Kun ilmoitin lähteväni matkaan vain yhden värilakan voimin sain myös matkakumppaneilta siunauksen ostaa uusia lakkoja paikanpäältä. Ei sillä, että kukaan mun ostopäätöksiin voisi kieltävästi vaikuttaa muutenkaan, mutta kivempi niitä lakkoja on ostella ilman, että joka käänteessä kuulee "sä et tarvitse noita", "ei kai taas", "hei nyt mennään ennen kuin ehdit tehdä lisää tuhojas".

Kotiin palaan siis toivottavasti uusia jänniä lakkoja rikkaampana (toivoisin löytäväni ainakin Anna Suita kun Aasiaan kerran olen matkalla), mutta maailman kanssani lähtee valloittamaan vain tämä yksi kaveri.

Mikä muille olisi se yksi ylitse muiden lakka, jonka ottaisitte itse matkalle mukaan?

3 kommenttia:

  1. Mä oon kyllä susta ylpeä!! Ja on tämä hieno lakkakin.

    Toisaalta jos ajattelee niin, että sinä varmasti ostat sieltä Hong Kongista kynsilakkoja lisää, niin ei tartte pärjätä yhellä ;)

    Tätä samaa noudatan ite vaatteissa, kosmetiikassa, lakoissa kun johonkin lähden.. pitää varata tilaa uusille ostoksille!

    VastaaPoista
  2. Hmm, ottaisin kait mukaan Glitteri vihreen...TAI Claire's glitter blu:in...(se ei oo kauheen glitterinen)
    Mutta kun muutin tänne, en ihme kyllä ottanut MITÄÄN mukaan, jota kadun nyt, mutta siskoni Banana lupasi tuoda 4 lempilakkaani sieltä Suomesta. Onneks, tosin täällä olen jo ostanut 14 lakkaa + yhen lahjaks, eli 15 lakkaa noin. 3kk aikan...tai 4kk...Plus sit paljon koristeita, kynsiliiman ja Fimo Clayta, josta voi väkertää koristeita :))

    VastaaPoista
  3. Laura: hihii, hyvä että joku muukin on ylpeä :D väkisin vaan välillä miettii, että "entä jos en löydäkään mitään uutta mitä käyttää"

    KarzU: et mitään? Miten sä pystyit? :D mulla varmaan olisi taas edessä ulkomaille muutto ainakin väliaikisesti taas muutaman vuoden sisällä ja jo nyt ajattelen kauhulla mitä tapahtuu kun joutuisin jättämään lakkani suomeen :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...