1.5.2011

Color Club - Space Case


Toistanko samaa, jos sanon, että taas on kamalan väsy olo. Toistan varmaan, mutta yhyy, väsyttää varsinkin kun heräilin yön mittaan pariin tekstariin + kolme kertaa "apua, nyt mä oon myöhästynyt töistä"-paniikkeihin. Huomennakin pitäisi hoitaa tuhat plus yks asiaa ja ajastella teillekin kaikki kivuuksia. Ehkä tästä selvitään.

Eilen mun skittlesit oli sen verran lohkeilleet jo, että oli pakko vaihtaa lakat, mutta väsymys iski ja vedin kynsiin vain totaaliset barbie-överit. Pohjalle vaaleanpunainen glitter-ihanuus Space Case ja sen päälle pari kerrosta Color Clubin Starry Temptress lakkaa. Nyt himottelen ainakin sitä sinistä lakkaa tästä samasta kokoelmasta.

Miltä näyttää? Sovivan överit vai liian överit?


Yesterday I was really tired after a long day at work but I still wanted to change my mani because the skittles had suffered a little at work. I only had energy to do one colored mani so I ended up going with Color Club Space Case. I used two coats of the Starry Temptress top coat over this and my over the top barbie nails were ready. 

15 kommenttia:

  1. musta noi ei edes ole överit, just ihanan säihkyvät :--D aw

    VastaaPoista
  2. Voi ku mullaki ois noin pitkät kynnet ja saisin laitettua niitä kivasti. nää on niin tyngät et ei näihin saa mitään hienoa laitettua eikä mulla oo varaa ottaa mitään geelejä tai muita :( + koulun takia ei saa olla, mutta kesää ajatellen...

    VastaaPoista
  3. Oi nam mitkä kynnet! Tuota tahtoo kanssa!
    Itsekin oon nyt ollut kauheen väsynyt, etenkin tänään on ollut siinä rajamailla että nukahtaako pystyyn vai ei. -.-

    VastaaPoista
  4. Jos Sonnelta kysytään niin tuskin on liian överit :D söpö barbie!

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä just täydellisen överit :D Ihanat!

    VastaaPoista
  6. aaw, tosi ihanat! Ei kyllä yhtään liian överit.♥ (:

    VastaaPoista
  7. Wau, upeat kynnet! :) tahtoo kanssa..

    VastaaPoista
  8. tosi kauniit kyl ihan tollasenaa!

    VastaaPoista
  9. Your nails are so pretty! I love the shape and I love this color!

    VastaaPoista
  10. Ei noi mitkään överit ole! Söpöt.

    Löysin uuden suomalaisen kynsiin erikoistuneen nettikaupan, mimax.fi. Onko jo tuttu?

    VastaaPoista
  11. cottoncandy: olen samoilla linjoilla sun kanssa :D

    jenni: kannattaa koittaa kasvatella kesällä kun sääolosuhteet ei runtele kynsiä (:

    Misguided Ghost: kiitti

    Ruby Rose: kiitos

    Serrated B: joo, mulla oli sama fiilis töiden jälkeen, mut sit inhottavasti tunnun aina piristyvn iltaa kohden

    Jenny: juu, siltä tuskin edes tarvii kysyä, kun tietää jo vastauksen :D

    M1rka: (:

    Karkki: hyvä, ettei ole överit

    Lady Label: :D

    Keijju: kiitos

    Minty: thanks (: my nails are in pretty nice shape right now, I admit but probably within a week I'll manage to break them

    kookos: mä en ole itse koskaan mimaxista tilannut, koska mun luonne ei anna periksi maksaa ebayhin verrattuna moninkertaista summaa tuotteista... jos joskus kuitenkin pitää nopeasti koristeita saada, voisin tilakin tuolta (:

    VastaaPoista
  12. mun makuun noi on just ihanat eikä mitkää överit ::D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...