3.5.2011

Lontoo haaveilua

Viimeisen kuukauden aikana olen harrastanut vähän enemmän ja vähemmän haaveilushoppailua Lontoota ajatellen. Nyt vihdoin istun toivottavasti jo lentokoneessa (ainakin melkein), jos blogger tykkää taas mun ajastuksista. Olen harrastanut sellaisia "lapsi karkkikaupassa" kohtauksia tasaisin väliajoin miettien, mitä haluaisin ostaa ja mitä en. Kosmetiikan suhteen siis.

Mä olen käynyt Lontoossa x kertaa (en ole varma onko tää 5 vai 6 kerta kun lähden sinne), mutta mun ystäväni on kaupungissa ensimmäistä kertaa. Tätä kautta mä yritän välttää sitä joka drugstoressa pysähtelemistä, mitä yleensä harrastan ja yritän miettiä etukäteen mitä haluan, jotta en täysin kyllästytä matkaseuraani ostoksillani ja "OMG tää on niiiiiin ihana" huudoillani (okei, noilta jälkimmäisiltä ei varmasti vältytä).

Mun alkuperäinen suunnitelmani oli säätää itselleni "kynsilakkabudjetti"jota saisin noudattaa. Tosin kokemuksesta tiedän, että mikä tahansa budjetti on mulle kuin punaisen vaatteen näyttäminen härälle ja helposti alan työntämään omia rajojani "ostan vielä tän..." ajatuksilla. Kun mulle tarjoutui tilaisuus työskennellä melkein kaks kuukautta pidempään kesällä kun aiemmin oli tarkoitus, päätin antaa itseni myös shoppailla sen verran kun lompakko sallii hyvällä omallatunnolla.

Tässä muutama juttu, joita himottelen tällä hetkellä:


Mun tän hetken ykköshimotuskohde on Sleekin Pout Polishit, eli huulivoiteet, joissa on pigmenttiä joukossa mukana. Mä en ole tähän päivään mennessä löytänyt kuin yhden huulipunan, joka on melko pigmenttisillä huulilla osaa olla edukseen ja huulikiiltoakin muistan lisätä yleensä vain baarin vessassa (vaikka se siinä vaiheessa kannattaisi ehkä jättää tekemättä) ja erilaiset huulirasvat on mun kavereita. Siksi haluaisin myös kokeilla näitä vähän pigenttiä sisältäviä versioita.


Sleekin poskipunat! Mulle voi nykyään markkinoida käytännössä mitä tahansa Pomegranate nimellä. Sleekillä on poskipuna tuossa sävyssä ja haluaisin sen todella kovasti. Samoin pari muuta poskipunaa voisivat saapua kokoelmaani... Mun Benefitin Coralista kun alkaa olla sen verran loppu, että sitä on pakko vähän säästellä jo. Joten kunnon hot pink ja koralli olisivat ainakin toivottuja kavereita kokoelmaani.


Viime kesänä ostin Lontoosta Sleekin Sunset paletin, jonka kullan sävyt ovat olleet hurjassa käytössä tämän vuoden ajan. Nyt ajattelin hankkia toisen paletin, jos vaan löydän sellaisen, jonka sävyt miellyttävät. 


Nail painttttts! Lisää Barry M:ää, kyllä. Mun mielestä Barry M:n lakat on suloisia. Näissä on ihana pullo, nää on super söpöjä yhdessä ja sävyt on aika peruskamaa, mutta ne sopivat toisiinsa täydellisesti. Mä niin haluan ostaa näitä... ja varmasti puolet enemmän kuin kukaan mun lukijoista pitää järkevänä määränä :D


Vieläkin cräckletyttää... yritän tällä kertaa tosin pitää jalkani maassa ja ostaa vaan ehkä ton sinisen... (ja pinkin, jos se on kivan sävyinen....). Mikäköhän vedonlyöntitoimisto ottais vastaan vetoja siitä, että kotiutan näistä kaikki?


Models Ownin Crackle lakoista pitäisi olla tota mustaa ja hopeaa Bootseissa tarjolla. Toi hopea himottaisi aika kovasti tätä neitiä. Muutenkin Models Ownin displayt on varmaan tarkistamisen arvoisia, vaikka tällä hetkellä mulla ei olekaan kovin montaa sävyä, jotka ehdottomasti tahtoisin heiltä enää omistaa...


Mun ikuisuussuosikkeja käsirasvoiksi on olleet Victoria's Secretin hand & body lotionit, joista teillekin olevan varmaan hehkuttanut jo useampaan kertaan. Heathrowlla oli ainakin viime kesänä myynnissä pieni valikoima näitä rasvoja, joten jos sieltä saisi pari rasvaa taas kotiutettua, olisi tosi kiva. (Itseasiassa näin kun viisaana ihmisenä tajusi googletella vähän enemmän, näillä saattaa olla myös beauty kauppa ihan central lontoossa, joten ehkä ristiretkeilen sinne ja haaveilen muutamasta ihanasta tuotteesta, jotka ei kuuluneet ainakaan viime kesänä Heathrown valikoimaan...) 

Siinä oli sitä kosmetiikkaa. Näiden lisäksi saatan kotiuttaa jotain maciltä, koska mm. mun blacktrack geelirajaus on aika kuoleman kielissä jo ja hmm... no sen näkee sitten, mitä vastaan kävelee. Kaikkia ihania juttuja ois kiva löytää. Näiden lisäksi ainakin yksi kirja HMV:ltä olisi shoppailulistalla samoin kuin joku kiva laukku. 

Siinä olisi ne mun unelmat... onko teillä jotain juttuja, joita himottelette ulkomailta, mitä suomesta ei saa?

6 kommenttia:

  1. Kysy vain kuinka paljon! NARS nyt ehkä päällimmäisenä, näin vähän aikaa sitten untakin, että merkin meikit oltaisiin lanseerattu Suomessa (taisi jopa olla että Seppälässä :D). Smashboxin ja Stilan voisin ottaa myös. Ja Urban Decayn, LORACin, Laura Mercierin, NYXin, Milanin, Revlonin ja ja ja... Bath & Body Works voisi myös olla kiva, ja tykkään myös noista Victoria's Secretin voiteista. Kukkaron kannalta toisaalta ihan hyvä, että kaikkea ei löydy kauppareissulla. ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, ota sitten paljon kuvia tänne blogiin otettavaksi. Itse haluaisin lontooseen niin kovin!! Ja jotenkin se on tullut tässä tän vuoden aikana, enkä usko että se laantuu ennenkuin oikeasti pääsen Lontooseen shoppailemaan englantilaisissa kaupoissa vaatteita ja just meikkejä! Koitan tässä aina välillä vihjasta vanhemmille(oikeastaan iskälle) että voitais tonne mennä shoppailee.. eiks olis kivaa (okei mun iskää ei niin kiinnosta shoppailu, mutta kun... :D) IIIIIIHHHH, varmaan kiva reissu on. Kuinka kauan ootkaan siellä?1

    VastaaPoista
  3. No vaikka ja mitä, esim. just noi Victoria's Secretin body lotionit, Barry M-lakat (kiitos sun :D), Essencen lakat (nähnyt liian ihania swatcheja niistä esim. Nihridan blogissa), Models Ownin laajemmat valikoimat jnejne.. :)

    Voih, minäkin niin tahdon Lontooseen.. Mutta miksi ihmeessä sinne ei ole tullut lähdettyä vaikka haaveiltua on tullut jo aktiivisesti parikin vuotta. :o

    VastaaPoista
  4. "Heathrowlla oli ainakin viime kesänä myynnissä pieni valikoima näitä rasvoja, joten jos sieltä saisi pari rasvaa taas kotiutettua, olisi tosi kiva. "

    Viikko sitten oli kyllä, terminaalissa 3 ainakin. En ostanut kun en käytä vartalovoiteita, enkä tutkinut muutenkaan sitä hyllyä, mutta bongasin kuitenkin että niitä oli.

    VastaaPoista
  5. Äää, mä oon kade. Lontoo on iiiihana... Onneks saan piakkoin tuliaisia Portugalista :D

    VastaaPoista
  6. Nekku: Bath & Body Works ja Victoria's Secret ois kyllä ihania. Urban Decaytä, Nyxiä, MIlania tai Laura Mercieriäkään vastaan en pistäisi :D

    Pinja: olin neljä päivää (:

    Celia: sun on pakko kyllä lähteä, Lontoo on ihana

    Sonia: juu, löysin kanssa ja kotiutin heti kolme... hups :D

    Lode: Lontoo on <3

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...