14.5.2011

Kreativ blogger

Karzu heitti mua yhdellä blogi-memellä ja ajattelin tämän nyt jopa tehdä myöhään illalla (jee, suomi voitti!) ja ajatella teille nyt lauantaiksi, jolloin vietän laittoman pitkän päivän töissä, eikä aikaa blogille olisi. Kyseessä on siis Kreativ blogger palkinto, jonka tarkoituksena on heittää nappi 10 muun bloggaajan niskaan ja kertoa itsestä vielä 10 faktaa siihen päälle. En ole enää kovin varma mitä kaikkea olen teille kertonut, mutta annetaan mennä siitä huolimatta silläkin uhalla, ettei kaikki ole täysin uutta infoa.


1. Mä tajusin just, etten ole saanut avokadoa reiluun kuukauteen ja mä rakastan niitä ihan yli kaiken. Yksin asuessani ostin välillä mielummin avokadoja kuin kunnon ruokaa ja vedin niitä sitten muun ruoan tilalla. Olisi vain kivaa, jos niitä saisi kaupasta enemmän sellaisessa ready to eat kunnossa, koska on inhottava ostaa avokado miettien "mä voin syödä tän sitten muutaman päivän päästä"

2. Ruoka-aiheissa pysyäkseni, lempparini miedoista alkoholijuomista on Otto Vadelmalonkero, nomnom

3. Keräilen ihan liikaa ja ihan kaikkea mahdollista

4. Olen viimeaikoina tykästynyt Sophie Kinsellan Shopaholic kirjoihin. Mulla on niistä tällä hetkellä kaksi lukematta (& sister ja mini shopaholic) ja musta ne on maailman parasta aivojen nollaamislukemista

5. Katsoin tänään Vampire Diariesin season finalen ja nyt mulla ei ole ketään kenelle analysoida jaksoa (tosin mun aivojen analysointirata kulkee lähinnä linjalla *awwwwwws*)

6. Olen aloittamassa uutta suurta kynsilakkaprojektia, mikä vähän jänskättää ja mistä olen samalla iloinen

7. Mulla ei ole mitään hajua siitä, missä tulen syksyllä elämässäni olemaan, mutta silti elän iloisesti päivä kerrallaan eteenpäin katsellen

8. Toivoisin osaavani piirtää edes minimaalisen vähän, mutta no can do, en vain osaa

9. Tykkään tuoksukynttilöistä hurjasti, mutta en usein raaski polttaa niitä.

10. Ja viimeisenä se kaamein paljastus: mä en osaa rasvata ihoani melkein ikinä. Vartalorasvat on ihan no, no. Kasvorasvat näkee päivänvalon ehkä kerran viikossa, välillä otan tehokuureja, jotka saattavat kestää kolme päivää, mutta sitten kyllästyn. Käsiä yritän rasvata kerran päivässä, useasti useamminkin, mutta välillä unohdan sen päiviksi. Olen ehkä vain onnekas, koska ihoni saa elää pitkäänkin ilman mitään rasvaa ennen kuin se alkaa protestoimaan. (Tähän varmasti joku haluaa sanoa, että ihoni huutaa kaikessa hiljaisuudessa armahtajaansa ja kosteutusta, mutta noh, minä en vain osaa). Harmittaa katsella mm. muutaman atoopikkoystäväni taistelua ihonsa kanssa, kun itse olen tällainen "ei mun ihoni oikeastaan jaksa välittää rasvaamisesta" -ihminen.

Ja eteenpäin palkinto voi mennä (historiallista, pistän jopa jotain eteenpäin, mutten keksinyt kuin viisi blogia näin äkkiä):

Jos edes kynnet
OMG Polish 'em
Pastelliunelmia
Sinikilpikonna
Sonnela

Yritän ehtiä tänään tai huomenna hihkua asianomaisten kommenttibokseissa vielä, jos ihmiset ei täältä asiaa huomaa ennen kuin itse pääsen taas koneelle.

6 kommenttia:

  1. analysoi tänne vaan, vampire diaries on ihana:) päätösjakso oli.... no, ihana ja kamala. haluun tietää miten damonin käy!

    VastaaPoista
  2. Mä itse rakastan kanssa Himoshoppaaja -kirjasarjan kirjoja ! Oonkin lukenut jo ne kaikki, toivottavasti Kinsella jatkais sarjaa vielä (:

    VastaaPoista
  3. Mikäköhän toi kynsilakkaprojekti on? :D Ja itekkin tykkään noista shopaholic-kirjoista vaikka en ole kuin yhden lukenut.. ;)

    Hei muuten ei liity yhtään tähän, mutta olisiko mahdollista että kävisit kattomassa munkin blogiani, ja tietenkin jos vain tykästyt niin jäisit lukemaan pidemmäksikin aikaa. Sori jos saat tosi monia tällaisiä kommentteja, eli jos et vain yksinkertaisesti jaksa näitä, niin ei mitään. En suutu ja tapa sua! :) pinjaa123.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Haha, kiva kuulla että joku muukin seuraa vampire Diariessia :P Itsekin katsoin sen finalen ja tässäpä sitä nyt odotellaan malttamattomasti uutta kautta!

    VastaaPoista
  5. Älä huoli, täällä toinen joka ei rasvoja osaa käyttää. :D Kyllä niitä joskus laittaa naamalle mut siihen se sitte jääki. tuntuu ettei mun iho vaan tarvi, sen takia ei varmaan tuu rasvoja käytettyäkään ku ei tunne tarvetta... käsien rasvaus on kuitenki pakollista koska ne on oikeesti kuivat!

    VastaaPoista
  6. Petra: mä analysoisin tänne niin mielelläni, mutta katson siis jenkkien tahtiin ja puhuin season 2:n viimoisesta jaksosta, enkä halua pilata kenenkään katseluiloa :D en itseasiassa edes muista, mitä ykköskauden finaalissa tapahtui...

    cottoncandy: toivon tosiaan samaa, menee lento- ja junamatkat huomattavasti nopeempaa beckyn kanssa

    Pinja: siitä tulee varmaan tänään (tai lähiaikoina) tietoa, lähinnä sellainen haaste itselleni lakkailijana (: ja blogisi vaikuttaa mukavalta (: olen aiemminkin sinne aina välillä eksynyt kun katson tuoreimpia blogilistan kynsiaiheisia blogeja

    seere: niimpä! mä en löytänyt vielä mistään, että milloin se uusi kausi näkis päivänvalon jenkeissä (toivottavasti heti alkusyksystä) kun malttamattomana haluan jo lisää

    Misguided ghost: hyvä etten ole ainut kun kaikki yleensä vaan aina kauhistelee mun rasvaustottumuksia :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...