5.5.2011

Vastauksia kysymyksiin - Kaikki muu

Nyt sitten vastaillaan niihin kaikkiin kysymyksiin, jotka eivät pudonneet kynnet tai blogi kategorioiden alle.



Mitä opiskelet ja missä?
Opiskelin (tai no, edelleen olen kirjoilla, mutta eipä ne opinnot nyt keväältä oikein ole edistyneet) Turussa ammattikorkeassa monimediajournalistiikkaa/viestintää

Onko tuo ala lapsuutesi haave alaa?
Ei todellakaan :D mun lapsuuden haave oli tulla lääkäriksi, koska sairaanhoitajat on ihan nössöjä, tai niin minä julistin kolmivuotiaana lavalla yhdessä lastentapahtumassa...

Mihin muutat?
Muutan takaisin Tampereelle vanhempieni luoksi nyt kesäksi, koska mulla on töitä Tampereella ja toivottavasti syksyllä koulupaikka taas jossain muualla

Onko sulla tautoiniti? Tai useampiakin?
Ei, ja olen katkera itselleni, kun en ole saanut nakattua niitä paria kuvaa ihooni, jotka haluaisin. Tää on ollut kolmen vuoden ikuisuusprosessi, mutta tatuoijat on pelottavia, enkä oo saanut hommattua itseäni sinne varaamaan aikaa. Olen kyllä vähän luvannut itselleni, että kesätyörahoilla hakattaisiin pieni kuva niskaan syksyn aikana

ja haastavin kysymys, Minkä värinen oli Napoleonin valkoinen hevonen?
voi ei... loogisintahan ois, että valkoinen hevonen olisi valkoinen, mutta sitten kun tätä kysytään, se vakuttaisi siltä, että tää on kompa ja se olisikin ruskea tai jotain... tai sitten pointti on just se, että ihmiset kyseenalastavat valkoisen hevosen valkoisuuden ja ajattelevat sen olevan ruskea, vaikka se olisi oikeasti ollut valkoinen... ei saa kysellä tällaisia kysymyksiä :D vastaan, että ei sillä ollut hevosta ollenkaan, jos ei saa googlettaa :D

Jos olisit banaani niin mikä olisi kypsymisasteesi? 
Nauroin tälle kysymykselle varmaan viisi minuuttia :D jos mä olisin banaani - ja siis musta varmasti tulis loistava banaani - olisin varmaan sellainen aika raaka kaveri... sellainen, joka on pistetty jo seilaamaan kohti paikallista prismaa sieltä banaanimaasta, mutta sellainen, jonka ei kuitenkaan oo tarvinnut vielä asettua aloilleen sinne kaupan banaanihyllyyn...

Viihdytkö mielummin yksin vai kaveriporukassa?
Olen aika hyvä viihtymään yksin, mutta mielummin kaveriporukassa, jos on kyse ihmisistä, joita tunnen oikeasti

Pari hyvää ystävää vai paljon kavereita?
Pari hyvää ystävää, ehdottomasti


Onko sinulla lemmikkejä?
Vanhemmilta löytyy koira, joka on aika lailla munkin vauva

Minkä väriset silmät sulla on?
No siis mä itse väitän näiden olevan sellaiset sini-harmaat, mutta kaikki nauraa mulle, ettei niissä mitään harmaata ole, kun etenkin aurinkoisella säällä ne on liiankin siniset :D

Miten pitkä oot?
Suunnilleen 178cm. Eli ihan hirmuisen pitkä... voisin mielelläni jakaa noin 20 senttiä pois pituudestani

Laitatko yleensä hiuksia paljon tai onko jotain muita kiinnostuksia?
mun hiustenlaitto rajoittuu siihen, että puristelen laineita hiuksistani vähän enemmän vaan esiin... silmämeikkiin tykkäisin panostaa, mutta olen liian aamu-uninen siihen hommaan... jos kiinnostuksista puhutaan, niin musiikki ja kirjoittaminen dominoivat kyllä omaa aikaani yhtä tehokkaasti kuin kynnet

Mikä on lempipaikkasi?
Brooklyn Bridge NYCissä


Oletko koskaan voittanut lotossa(jos olet lotonnut)?
Lotonnut olen kai kerran elämässäni yhden rivin verran, mutta pitkävedosta olen voittanut noin 100 euroa joskus. Musta noita sm-liigatuloksia on paljon kivempi ennustaa :D

Onko jotakin tv ohjelmaa mitä et voi sietää YHTÄÄN?
Piti oikein miettiä mut ei mulla varmaan oo mitään, jota en yhtään sietäsi... tosin kaikki mentalist, csi, 24 yms. akselilla liikkuvat sarjat ei nappaa. Ei kun joo, Fineas & Ferb! "Hundred and eight days of summer vacation..." Siis Disney kanavalta tuleva lastensarja, jota oon nähnyt ihan liikaa!

Mielummin +40 astetta vai -30 astetta (ulkoilma)?
hmmm, toi +40 ois kiva ehkä päivän ajan, joten mielummin ottasin noi tappopakkaset :D

Monta kertaa oot seurustellut vakavasti ?
Omasta mielestäni en kertaakaan, tosin tiedän, että yksi ihminen olisi tästä eri mieltä... terveisin eräs, joka kärsi maailman pahimmasta sitoutumiskammosta ensimmäiset 20 vuotta elämästä :D

Oletko sosiaalinen vai hiljainen irl ?
Olen aika epäsosiaalinen helposti isommassa porukassa etenkin, jos en tunne ihmistä, mut sit kun jonkun ihmisen kanssa saadaan se epävarmuuden jää murrettua, oon aika mahdoton papupata aina välillä :D

Mitä tekee tällä hetkellä mieli ?
hmm, Tampereen Plevnasta (elokuvateatteri) saatavia pippurirenkaita

Ruusu vai orkidea ?
orkidea

TV vai tietokone ?
tietokone (oon pahis ja katon muutenkin ennakkoon koneelta käytännössä kaikki sarjat paitsi suomalaiset sarjat ja selviytyjät)

Lempi marja ?
vadelmat, ehdottomasti

Kumpaa katsoisit mielummin nyt Simpsoneita vai Gossip Girliä ?
Gossip Girliä. GG on ihan mahtava sarja, mutta Simpsoneissa ei mun mielestä oo mitään hauskaa


Sano kolme hyvää ja kolme huonointa puoltasi?
hyvinä puolina: olen ihan mielettömän empaattinen, enkä siedä sitä, että jollain on paha mieli, kestän mielettömän pitkään kovankin paineen alla ja kolmantena varmaan asioiden näkeminen realistisella tavalla aina. negatiivisuuksia olisi varmaan miljoona, mutta kolmena vaikka: luotto itseeni puuttuu melkein täysin, olen aika paha puhumaan pahaa seläntakana ihmisistä, joita en siedä YHTÄÄN (ja siis kyseessä pitää olla tosiaan ihminen, joka saa mut vihaiseksi, että puhuisin siitä pahaa) ja hmm, olen ihan pirun tempperamenttinen ja maailman huonoin häviäjä, eli olen se ihminen, joka väittää kivenkovaa vastaan kunnes toinen luovuttaa vaikka tajuaisin itse olevani väärässä

Onko sulla sisaruksia?
löytyy pikkuveli 19v ja pikkusisko 12v

Mitä mieltä oot Lady Gagasta?
mä vihasin lady gagaa kun kuulin Just Dancen ekan kerran, reilun vuoden asiaa kypsyteltyäni Paparazzi iski ja kovaa ja siinä samalla syttyi mun ja Gagan romanssi.  mun mielestä alkuperäinen The Fame oli upea levy, mutta vähitellen toi koko hype sen ympärillä alkaa ärsyttää ja tuntuu, että gaga vetää ihan liian överiksi jo jutun. mutta musiikki on hyvää ja gaga veti aivan käsittämättömän keikan syksyllä Hartwalilla kun olin katsomassa

Voitko tehdä joskus kämppäesittelypostauksen?
hmm, voin esitellä "mun huoneen" täällä vanhempieni luona, jonne nyt muutamaksi kuukaudeksi taas muuta (:

Kun puhut yllä muuttamisesta, niin oletko muuttamassa ihan omaan kämppään vai kämppisten kanssa?
haluaisin niin vastata, että omaan kämppään, mutta muutan kesäksi porukoiden hoiviin ja tämänhetkiset kämppikset jäävät aloilleen asumaan :D

Katsotko televisiosta kauneusohjelmia?
en oikeestaan, tosin jollain livillä saatan surffata samalla kun syön aina välillä...

Kuinka paljon olet koneella päivässä?
no siis mun läppäri on yleensä auki aina kun oon kotona ja soittaa ainakin musiikkia, joten vähän vaihtelevasti olen varsinaisesti koneella, mutta ihan liian monta tuntia varmasti kokonaisuudessaan :D

Kuinka hyvin puhut ruotsia?
En todellakaan. Oon ihan käsi ruotsin kanssa, koska mulle kävi niin, että enkun vahvistuessa ulkomailla kaikki mitä ruotsista muistin, rapistui ihan täysin... kyllä mä töissä asiakkaille yleensä jotain osaan pupeltaa, mutta aika välttävästi

Kävitkö äänestämässä eduskuntavaaleissa? Oletko jonkun tietyn puolueen kannattaja?
Kävin äänestämässä juu. Ja en ole minkään tietyn puolueen kannattaja, mutta kyllä mä jo vähitellen alan ymmärtämään kallistunko poliittisesti oikealle vai vasemmalle :D

Mikä on sun lempi TV - ohjelma ?
Tällä hetkellä ehdottomasti The Big Bang Theory


^ Entä mitä seuraat tällä hetkellä ?
Voi hitsi tää on pitkä lista... Desperate Housewives, The Amazing Race, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Glee, America's Next Top Models, The Biggest Loser, The Big Bang Theory, The Vampire Diaries, Grey's Anatomy... noita seuraan jenkkitahtiin (kamala määrä, mutta onneksi noi kaikki tulee harvoin saman viikon aikana :D) suomi-telkkarista katson muodin huipulle ja salkkarit... joskus idolsia, selviytyjiä ja hauskoja kotivideoita

Missä maissa olet käynyt ?
hmm, Viro, Ruotsi, Tanska, Englanti, Ranska, Espanja, Kreikka, Kypros, Turkki, USA, Arabiemiraatit, Thaimaa ja Hong Kong. Saatoin unohtaa jotain, mutta noissa nyt ainakin... Kreika, Kyproksen ja Turkin yhteissaldo on varmaan +20 matkaa, joten noi turistirannat on aika hyvin koettu vanhempien mukana lapsena :D

Minkä väriset hiukset sulla on ?
Vaaleat, joissa on muutama random-osio tummaa

Mistä juhlista tykkäät (joulu, vappu jne.) ?
Mä oon aika huono juhlija ja vihaan aika paljon kaikkia pakkoryyppäämisjuhlia. Vapusta tykkäsin nuorempana kun torilta sai metri-lakuja, mutta nyt sekin on ihan turhaa kun saan niitä töistäkin paljon halvemmalla. Ehkä joulu on sit se ainoo juhla josta oikeesti enää välitän

American Idol vai Suomen Idols? Perusteluineen.
No tota noin, ainut Idol(s) kilpailija, jolta ikinä olen edes muutamaa biisiä sietänyt, on ollut Adam Lambert. Mä seuraan suomen idolsia kyllä (ilpo oli mun suosikki!) mutta mun on vaikea kuvitella, että ikinä kuuntelisin suomen idolsin tuottamia laulajia. (vähän senkin takia, että tiedän mitä siellä kulisseissa ainakin pari vuotta sitten tapahtui). suomessa idolsia on siis ihan kiva katsoa, mutta musiikillisesti uskon, että vaan american idol pystyisi tuottamaan laulajan, jota oikeasti voisin jopa ajatella kuuntelevani

Suosikkikirjasi, jonka olet lukenut suomeksi?
Tuli mieleen ainakin 5 kirjaa, ennen kuin pääsin tohon suomeksi-kohtaan... Mä tykkäsin nuorena ihan mielettömästi Tuija Lehtisen nuortenkirjoista Mirkkat ja Laurat, joten ehkä ne, tai sitten viimeisin suomeksi lukemani kirja (taisi olla 2008 syksyllä) oli Ps. Rakastan Sinua

Mistä ostat yleensä vaatteesi?
perusvaatteita ihan näistä gina tricot, hm, kapphall, lindex yms. mutta tykkään eniten vaateshoppailusta ulkomailla

Mistä haaveilet tällä hetkellä?
haaveilen siitä, että pääsisin takaisin New Yorkiin edes hetkeksi, siitä, että syksyllä mulla olisi taas selkeä suunta elämälle, siitä, että pääsisin uusiin ihaniin paikkoihin maailmalla ja siitä, että saisin joskus tulevaisuudessa välit selväksi yhden ihmisen kanssa, koska ne haavat on olleet auki jo ihan liian pitkään

Kesälomasuunnitelmia?
töitä, töitä, töitä ja töitä... mielenkiintoinen kesä siis tiedossa... mutta siis töissä kuluu suurin osa aikaa, jos saan järkevästi järjesteltyä, varmaan sahaan aika paljon myös mökillä ja kavereiden kanssa ties missä

Missä haluaisit työskennellä?
tällä hetkellä musta ois tosi kiva työskennellä jossain kynsitarvikeliikkeessä, jossa saisin harrastaa asiakaspalvelua ja kynsien parissa säheltämistä. joskus tulevaisuudessa haluaisin työskellä paikassa, jossa musta on mielekästä työskennellä, ja jossa olisi mahdollisuus edetä urallaan

Suosikki Ben & Jerry's makusi?
varmaankin Baked Alaska

Millä alalla työskentelet, ja ilmeisesti opintojen ohessa? 
No mun opinnot on nyt enemmän ja vähemmän jäähyllä. Opintojen ohella tein keikkaluontoista hommaa lähinnä projektiapulaisena paikassa, josta mulla on useamman vuoden kokemus, viime kesän ja tämänkin työskentelen asiakaspalvelussa

Sun lempi leivos/leivonnainen?
Vaikka rakastankin makeita herkkuja, pullat, kakut ja leivokset ei oikein oo omia suosikkejani... vadelmajuustokakku on kyllä sellainen, joka maistuu hyvin

Siinä olisi kaikki kysymykset tältä erää. Tykkään kaikista elokuva ja tv-sarja quoteista, joten napsin niitä tähän kuvitukseksi. Kuvat weheartitista. 

3 kommenttia:

  1. Ai, oot ollu Arabiemiraateissa? Tykkäsitkö?

    VastaaPoista
  2. Voisitko mitenkään ystävällisesti ne 20 senttiä pituudestasi antaa mulle? :D Oon 158 ja voisin vielä vähän kasvaa.

    VastaaPoista
  3. Karzu: juu olen (: ja tykkäsin kyllä paikkana siitä paljon. Mun mielestä mm. Dubai on ehkä paras matkakohde ikinä, kun siellä saa rantaloman ja kaupunkiloman yhdellä kerralla (:

    Nunnu: voisin mielelläni joo :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...