22.5.2011

Sunshine skittle


Oon varmaan miljoona vuotta jäljessä kaikkien kynsikuvien postaamiselta, mutta kiilataan näillä nyt etummaisiksi, kun ihmiset kyselivät snoopylakasta kynsillä, sekä Zoyan Zunshine skittle variaatiosta. Nämä kynnet siis perjantailta (ja tätä menoa luultavasti unohdan julkaista kaikki tarvittavat kuvat viime viikon ajalta).

Kirjoittelin Snoopy-postausta ja himo käyttää kyseistä lakkaa kiilasi ohi väsymyksen ja pakko oli yhdistää se uusiin Zoyan lakkoihin. Snoopy oli kiva, kynnellä superkalpea helmiäislila, mutta silti kiva. Taisin laittaa kaksi kerrosta ja olin tyytyväinen kun tiesin tekeväni ranskistipit vielä uusilla Zoyilla. Tipeissä siis Apple, Reva, Faye ja Tanzy. Ilmakuplat eivät johtuneet liian vanhasta lakasta vaan syypäänä oli se ilkeä Sally Hanssenin Insta-Dri, joka oli niin kamalaa jankkia jo, että ei saanut muuta aikaan kuin kuplia. Mur sille.

Näistä kynsistä en osannut olla itse oikein mitään mieltä, vaikka sain kyllä töistä työkavereilta ja asiakkailta varmaan enemmän kehuja, kuin koskaan muistan yhden päivän aikana saaneeni kynsistä. Mulla on tällä hetkellä maailman yksinkertaiset 80's fibaiset kynnet, ja jotenkin ne veti mun viivapallopäänsäryistä voiton kun näitä kuvia katselin :D

Mua harmittaa taas vähän kun mulla on aina mielessä monta asiaa mistä blogiin pitäis jutskailla, mutta olen taas unohtanut kaiken mitä piti sanoa, ja sit näistä tulee sellaisia "no, tässä on mun kynnet" postauksia. Katsellaan huomenna uusiks...


Once again I did a skittle mani. This was a request from a reader and I really wanted to use my new Zoya polishes that day. I used the Snoopy polish that I featured in my post on Friday and it turned out to be something else than I remembered. I thought that the polish was a lot more lilac than what it actually is. 

The french tips are done with Zoya Sunshine polishes (Apple, Reva, Faye, and Tanzy). The air bubbles though, they're courtesy of my top coat, Sally Hanssen Insta-Dri. The top coat is really great for the first month you use it, but I ran out of the bottle faster than with any other top coat, and when you have about one fourth of the polish left, it thickens up super fast, it takes only a few days to get to the point where it's thick mess that produces air bubbles like there's no tomorrow. 

These nails are from friday and I'm not quite sure if I like them or not. I got so, so, so many compliments from my co-workers and customers at work for these nails but still I was a bit meh about these. What do you think?

3 kommenttia:

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...