29.3.2014

Brassipettymys


Sen jälkeen kun OPIn Brazil kokoelma julkaistiin, en ole tainnut kuulla muuta kuin kehuja lakkojen koostumuksesta. Siitä, miten ne on upeita cremejä, jotka peittää kahdella kerroksella ja eivät aiheuta päänvaivaa. 

Valitettavasti en voi jakaa tätä mielipidettä, koska ainakin mun pussaa mua, olen brassi (Kiss me, I'm Brazilian) ei totellut mua ollenkaan. Se karkasi kynsinauhoille, ei suostunut tasoittumaan yhtään ja vaati kyllä sen kolme kerrosta + sechen ollakseen edustava. Haluan uskoa, että mun pulloni on vain maanantai-kappale, tai että omat näpit päätti huomaamattomasti täristä, koska ei voi olla, että jokainen muu bloggaaja kehuu tätä lakkaa ja itselläni se ei toimi. 

Sävy onneksi on aivan älyttömän nätti purkkapallopinkki, joten jotain positiivista tässä sentään oli. Ja sävyn takia olen valmis antamaan tälle vielä toisen mahdollisuuden ennen kuin päätän onko tämän kohtalo kirppiskasassa. 


Ja kun pääsin tässä OPI-kritisoinnissa alkuun, kerrottakoon myös, että Blush Hourkaan ei ollut mun mieleeni gitterinä. 

Siitä swatch-kuvia katsoessani joku hämäsi mua aina suuresti siinä lakassa ja nyt kynnellä ymmärrän mistä oli kyse. Tuo lakka on todella, todella, glitterpitoista, joten ainakaan mun taktiikka glitterliukuihin, jossa laitan pisaran glitterlakkaa kynnen juureen ja siitä häivyttelen joka suuntaan, ei toiminut tämän kanssa. Varsinkin oikeassa kädessä mulla oli monen kynnen juuressa sellainen paksu kerrostuma glittereitä kun ne ei enää suostuneet liikkumaan mihinkään.

Lisäksi tämä lakka on melko karhea pinnaltaa, vielä päällyslakan läpikin ja ihan kuin se sisältäisi pientä läpinäkyvää "pölyä", joka ei näy kynnellä mutta tuntuu. Tästä kuvasta, joka on googlen kuvahaulla löydetty, näkee aika selvästi mitä mä tarkoitan.

Tämäkin lakka pääsi siis omalle njäh-listalleni. Koitan varmaan vielä mustan päälle tätä jossain vaiheessa laittaa, mutta näin ekan kerran fiilisten perusteella en kyllä suosittelisi tätä ostettavaksi.


Sinällään nyt kun olen ehtinyt haukkua kummankin näiden lakan koostumuksen, niin onneksi voin kuitenkin sanoa, että vastoinkäymisistä huolimatta, onnistui kynnet sentään ihan kohtuullisesti omasta mielestäni. Nämä glitterliu'ut on yleensä aina mun hätälakkauksia kun ideapää on tyhjä, mutta kynsille olisi kiva saada jotain uutta. Nyt vain toivon kovasti, että nuo pari muuta Brazil-kokoelman lakkaani tykäisivät käyttäytyä vähän paremmin mua kohtaan...

Mihin lakkaan muut ovat viimeksi joutuneet pettymään? 

ps. muistakaa osallistua arvontaan, jos vielä ette ole ehtineet!

17 kommenttia:

  1. Kivaltahan nuo kuitenki näyttää:)

    Mä hiukan petyin Muppets World Touriin, koska se jää myös tosi karheeks kynnelle. Kahden Seche kerroksenki jälkeen karhea.. Onhan se muuten tosi upea glitter:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi, tuo Muppets World Tour on mulla hankintalistalla kanssa :D tosin sen karheuteen olen jo henkisesti asennoitunut...

      Poista
  2. Such a beautiful gradient! I love that pink base :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet. :) Hyvän väriset.

    VastaaPoista
  4. mullakin on tuo Kiss me i'm brazilian, mutta kyllä se mulla toimii ilman mitään temppuiluja :o hassua. ihanat kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, eiköhän mulla ole vaan joko joku maanantai-kappale, tai muuten vaan epäonnea matkassa, koska kaikki muut kehuu tota lakkaa :D

      Poista
  5. Tosi kauniit lakkaukset, vaikkei brassi osannutkaan käyttäytyä (:D). Ja nätti sävykin vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. brassia pitää siis vähän kouluttaa ennen seuraavaa kertaa... :D

      Poista
  6. Mulla kävi juuri noin Brassi-kokoelman Bossa Novan kanssa... muilla kuin unelma ja mulla varmasti maanantaikappale...! Man-go sit taas ihan kelpo, en sitten tiedä... kauniit kynnet oot kyllä tehnyt vaukeuksista huolimatta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas eilen lakkasin bossa novalla ja mietin, et nyt ymmärrän miks näitä brazil lakkoja niin kehutaan :D mangoa mulla ei olekaa kun se ei varmasti sävyn suhteen olisi ihan oikea itselleni, mutta hyvä jos se edes käyttäyty hyvin sulla...

      Poista
  7. Äh.. mä naputtelin pitkän kommentin ja se siis näköjään hävisi tuhkana tuuleen... :(

    Anyway, kivannäköiset lakkaukset anyway - vaikeudet ei näy yhtään kuvista! Mä oon tykännyt molemmista lakoista mutta toki oonkin lakannut pinkillä vasta osan liukuvärjäystä ja Blush Hourilla pelkän swatch-tikun... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä vihaan, kun kommenttia jättäessä se hieno raapustus katoaa jonnekin! kiva kuitenkin, että jaksoit vielä kirjoittaa uuden kommentin :)

      Blush Hour oli mullakin ihan kiva swatch-tikulla, mutta kynnellä ei niinkään sytyttänyt, toivottavat se on enemmän omaan mieleesi :)

      Poista
  8. Kauniilta näyttää, mutta harmi etteivät ole hyväkäytöksisiä.
    Mä ostin kehujen siivittämänä bossa novan ja se on ihan paska. Ei todellakaan hintansa väärti, mikälie maananaikappale =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet jo toinen, joka sanoo, että Bossa Nova ei ole käyttäytynyt hyvin, mikä on ihan typerää, koska itselläni se toimi kuin unelma jo kaksissa lakkauksissa ja nyt ymmärrän sen OPIn hehkutetun Brazil-koostumuksen... Nyt vaan alkaa tuntua, että noita lakkoja on vähän hyvää ja huonoa laatua liikkeellä, mikä ei todellakaan ole kiva asia :(

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...