1.3.2014

Cosmic Forces


Cosmic Forces taitaa olla monessakin suhteessa uniikki lakka omassa kokoelmassani. Ei, mulla ei ole toista violetilla jellypohjalla olevaa pyöreätä glitteriä sisältävää lakkaa, mutta mulla ei myöskään ole yhtäkään indielakkaa tämän lisäksi. Mä pidän indielakoista kyllä ajatuksena, mutta suurimmassa osassa niistä on vain jotain liikaa mulle. Siinä missä pyöreä glitter on mielestäni äärimmäisen kaunista, tähdet, kuut, tikut ja sydämet menee yleensä jo liian pitkälle omaan makuuni ja harvat lakat ovat oikeasti aiheuttaneet mulle must have fiiliksiä, niin kuin viime kesänä tämä voiletti herätti. Tällä hetkellä mulla on useampi näitä Emily De Mollyn lakkoja, jotka haluaisin omistaa ja toinen merkki, joka erityisesti kiinnostaa, on Polish Me Silly neonglittereineen. Ehkä mun siis vain täytyy siedättää itseni hitaasti indielakkojen pariin. 


Olen lakannut tällä kerran aiemminkin ja vahingosta viisastuneena laitoin tällä kertaa alle peittävän violetin creme lakan, Models Ownin Pukka Purplen, joka muuten on ihan mahtava yhdellä kerroksella peittävä creme. Näin jälkeenpäin miettiessä joku purppurainen vaihtoehto olisi voinut olla vähän parempi tähän alle, koska nyt etenkin kuvissa tämä shiftaa liikaa siniseen, mutta kaunis tämä on näinkin. MO:n päällä on kaksi kerrosta Cosmic Forcesia, jota pidin hetken korkillaan ennen lakkausta, jotta isoimmat glitterit valuisivat lähemmäs pullon suuta. 

Seuraavan kerran koitan tätä mustan päälle, niin kuin Polish This! -blogissa oli koitettu, mielettömän upea lopputulos mielestäni sillä tavoin toteutettuna. Ja lupaan ostaa ainakin muutaman uuden Emilyn lakan kokoelmiini, tuo yksi yksinäinen pullo kun näyttää niin surkealta tuolla Helmerissä. (Mulla on joka pullolle paikka Helmerissä ja tätä takaisin laittaessa en enää edes muistanut mihin laatikkoon tämä kuuluu, koska ei ollut yhtään saman merkin lakkaa merkkaamassa paikkaa...)

Olenko ainut, joka ei ole vielä rakastunut täysin indielakkoihin? Saa myös kertoa niitä upeimpia indielakkoja jotka on olemassa, jotka luultavasti olen vain missannut tässä njääh, indielakkoja - angstissani :D

4 kommenttia:

  1. Oi, mistä tätä saa ostettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omani olen ostaut Llarowelta (http://www.llarowe.com/), mutta heillä ei tätä taida tällä hetkellä olla varastossa valitettavasti :( Mei Mei's Signature http://meimeisignatures.com/) myy näitä kanssa ja siellä on varastossa, mutta itse en ole koskaan tuolta kaupasta tilannut, joten sen suhteen en valitettavasti enempää osaa neuvoa :)

      Poista
  2. OK! Hädissäni jo huutelin apua fb:ssä. Sieltä sainkin Mei Mei -vinkin ja tilasin kaikki kolme <3. Just tuli meili että tavarat on "shipped", saas nähdä kauan Singaporesta matkustavat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hieno juttu, että fb tarjosi minuakin nopeampaa apua. nuo kaikki kolme sisarusta näyttävät kyllä niin upeilta, että hyviä hankintoja teit. toivottavasti matka singaporesta suomeen ei ole turhan pitkä :)

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...