9.3.2014

Google says it all

Olen aiemminkin nostanut esiin ihmisten googlailujen helmiä, joilla on jostain syystä blogiini joskus päädytty. Tilastot on google analyticsin kautta haettuja noin viimeisen vuoden ajalta. Edelleen suosituimmat hakusanat on väännöksiä blogini nimestä, kokemuksia trindin nail repairista ja konadin ostamista käsitteleviä juttuja. Vuodesta toiseen siis samat suosikit.

Mutta googlettaisitko sinä näitä?

pääsiäistipu (23 vierailua)

joo, hakusanana ymmärrän tämän kyllä, mutta voi niitä 23 onnetonta, jotka hakemansa sijaan päätyvät mun pääsiäistipu-tutoon opetteleman miten loihditaan tiput kynsille.

strassit sekaisin hyrrässä (19 vierailua) 

ja google auttaa tähän miten?

en tiedä mitä haluan opiskella (3 vierailua)

älä huoli, en minäkään ole varma, mutta ehkä se joskus vielä valkenee jokaiselle

lasku tulee paketin mukana (3 vierailua)

kannattaako silloin tilata nettikapoista, jos ei ole varma, mitä laskun paketin mukana tulemisella tarkoitetaan...

opettele graffitti (3 vierailua)

en oppisi koskaan...

tuoksutussit (3 vierilua)

myönnettäköön, että luin ensiksi tuoksutissit ja olin lievästi huolissani. tuoksutusseista paras oli vadelma

"vähän snoopy" (3 vierailua) 

tai ehkä sittenkin vaan "vähän hello kitty"

finland bitch (2 vierailua)

yep!

google kaveri (2 vierailua)

haetaankohan tällä google friend connectia vai mitä?

hoidan läheltä kuvaton (2 vierailua)

miten nämä kolme sanaa liittyvät yhteen?

orchidolisi (2 vierailua)


...

"mun illan viimeinen"

no ainakin mun eilisillan viimeinen asia minkä tein, oli Pocket Planesin pelaaminen

"nominalisation bracelet" p***s 

oli pakko vähän sensuroida... haluaako joku nomination rannekoruun palaksi toisen sukukalleudet, oikeasti?

aamuyöllä juhlista tuleminen

kotiin, hiukset nutturalle, nukkumaan...

amputointi blogi

ei, täällä keskitytään kynsiin. mutta tämä hakusana sai mut ajattelemaan, kuinka monesta aiheesta blogia voi pitää, ja kuinka helposti vertaistukea voi netistä löytää...

blogspot napalävistyksen

hmm, mulla on lävistetty kieli, ei napaa

crazy

oletko varma, että hakusana on varmasti tarpeeksi laaja?

eläinlääkikseen pääsykokeet kuinka onnistun

lueluelueluelue. minä en ainakaan onnistuisi

en ole lukenut tenttiin

en minäkään aina...

en tiedä mitä haluan elämältä ulkomaille

jos haluaa oikeasti kokeilla elämää ulkomailla, kehottaisin jokaista lähtemään

feikit rikkoutuneet kynnet

öhm...

häiden väriteemoja

mä en ymmärrä miten tämä edes kaukaisesti liittyisi blogiini

hajulakka

tuoksulakka saattaisi olla viisaampi nimitys...

haluan lentää suomesta hultsfrediin 

piti oikein googlettaa, missä on hultsfred...

hyvä ja paha pariisi

pariisi on hyvä, aina.

illamasqua suru muutto

ovatko ne muuttaneet?

inttikuvia 2013

toinen hakusana, mitä en todellakaan ymmärrä. luultavasti ainoa kerta kun blogissa olen armeijan maininnut, oli 2011 veljeni valatilaisuuden aikaan

kipsattiin

ei ole kipsattu

koskemattomat oletko käynyt katsomassa

olen, monta kertaa, mielettömän hyvä elokuva. mutta miksi kysyt googlelta tätä?

kyllä isä osaa

oi vitsi kun se oli lapsena hyvä sarja

kynsilakkat matti lopputulokseen

miksi nämä kolme sanaa on yhdessä?

lapsi tyttö nude filmi ohi googlen

mä en edes halua tietää miten näillä hakusanoilla on päädytty mun blogiin. ja olen huolissani tämän googlettajasta, pahasti.

maapähkinävoi viski

maapähkinävoi on pahaa. viski on muuten vaan huono idea.

my pc backup virus hölmö

miksi tuo sana hölmö on viimeisenä tässä?

naisten juttuja + uima-altaaseen vaatteet päällä

ymmärrän kyllä tyttöjen juttujen päälle, mutta kertaakaan en ole uima-altaaseen päätynyt vaatteet päällä

olen päättänyt, että en osallistu tenttin

good for you, google halusikin tietää juuri tämän

potkii saappailla munille

en ehkä ole mies, enkä pysty samaistumaan tällaisesta tilanteesta aiheutuvaan kipuun, mutta suosittelisin olemaan potkimatta ellei ole ihan pakko

pyörryin junassa

minä taas juna-asemalla

tapparan fanilippu

löytyisi yksi varmaan vuodelta 1995. mutta minä olen ilveksen tyttö

tavallisesti palaan kotiin

niin minäkin, enemmin tai myöhemmin

tekee mieli pupuneidin hedelmärakeita

voi luoja :D olen varmasti valittanut ikävääni pupuneidin rakeita kohtaan pariisissa asuessani. parhaimmuksia suomikarkkeja ja kohta on taas pääsiäinen!

tuo lukemisen jalo taito

huijasin ekalla luokalla meidän opettajaa oppineeni jo lukemaan, koska oppilas sai aina oman virsikirjan oppiessaan lukemaan. näin jälkeenpäin miettiessä huvittaa salla 6 vuotta, joka on valmis huijaamaan saadakseen virsikirjan...

Mitkä on ikimuistoisimpia hakusanoja, joilla teidän blogeihin on päädytty?

9 kommenttia:

  1. Voi apua, melkoisen toimiva tylsän sunnuntain pelastus! :') Miten näitä edes löytää Analyticsistä?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö, jos on se ihan analyticsissä oleva tili niin siellä sivupalkissa on jossain sellainen acquisition -kohta ja siitä kun valitsee organic niin sivun alareunassa on niitä hakusanoja... Mä en itsekään yleensä löydä sinne suoraa polkua, joten voi olla, et niihin pääsee helpomminkin :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mulla ei oo vielä mitään hauskoja, mutta nää on kyllä ihan parhaita! :) Hälyttävää mitä kaikkea googletetaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nämäkin on taas aika pitkältä ajalta poimittuja, yleensä kun bloggerista vaan katson niin aika järkeviä ne on :D ja itse en enää ikinä häpeä omia googlailuja näiden jälkeen...

      Poista
  4. Kiitos päivän huumori-pläjäyksestä! ^_^ Nauroin kyyneleet silmissä Hajulakan paikkeilla, My pc backup virus hölmö räjäytti pankin xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, toi pc kieltämättä sai munkin uskon ihmiskuntaan horjumaan aika pahasti. edelleen pohdin että miksi :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. dude, kun katoin aamulla puhelimesta sähköposteja ja huomasin, et huomautus kommentista oli tullut 5:12 puhelimeen, ajattelin, et sen on pakko olla joku anoroskaposti, mutta mitä ihmettä sä oot tehnyt tohon aikan vielä/jo hereillä :D

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...