27.3.2014

...that all started with a big bang, BANG!


Mä en voi sille mitään, mutta tuon Viva la Divan glitterin nimestä omassa päässäni alkaa soimaan our whole universe was in a hot dense state... Olen selvästi katsonut ihan liikaa The Big Bang Theorya. Sen sarjan mahtavuudelle ei vain voi mitään.


Kynnet taas ovat pelkästään pientä tuunausta muutama postaus sitten esiteltyihin OPI Over & Over A-Gwen -kynsiin, koska niin kuin olen jo varmaan tuhannesti maininnut, olin kipeänä viime viikon lopulla ja silloin kynnet oli hyvin pitkälti taka-alalla niistämisen ja Pretty Little Liarsien myötä. 

Miitistä saatu Viva La Divan Big Bang glitteri kuitenkin oli yllättänyt mut positiivisesti tikuttaessa ja tiesin tahtovani yhdistää sen punaiseen, joten muokkasin vähän vanhojen kynsien ideaa ottamalla niitit muista kuin nimettömistä pois ja lisäämällä Big Bangia pari kerrosta. Mulla ei muista VLD:n lakoista ole kokemusta, mutta tämä yllätti todella levittyen ohuesti ja vaivattomasti ja glittereiden asettuessa todella hyvin kynnen pinnalle. Nimetön jäi ehkä killumaan enemmänkin porukkaan "kuka ei kuulu joukkoon" kuin sinne "olen cool ja erilainen aksenttikynsi", mutta kelpuutin sen silti mukaan kuvioihin.

Tuosta Opin punaisesta muuten on vielä sanottava, että niin kauneutta kun se onkaan pullolla, se on aivan järkyttyvän kamala poistaa. Musta tuntuu, että olen edelleen kyynärpäitä myöten punainen tuon lakan takia. Se siis värjää aivan kaiken mennessään, mutta siitä huolimatta olen sitä mielä, että se oli kaiken vaivan arvoinen.

Tuunaako muutkin vanhoja manikyyrejä, jos aikaa ei ole tehdä kokonaan uutta?

4 kommenttia:

  1. Big Bang Theory on ihan paras! :D Ostin ton samaisen Viva la divan lakan siskolle joululahjaks kun seki on ihan Big Bang Theory -fani! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti mieluinen joululahja! haluaisin niin löytää joltain indie-merkiltä omaa silmää miellyttävän TBBT lakan, koska sellainen olisi niin cool omistaa :D

      Poista
    2. Dollish Polishilla on ainaki The Big Bang Theory -kokoelma! :) Tosin siinä on vaan neljä lakkaa, mut ite oon joskus suunnitellu kotiuttavani pari. On meinaa ihan sarjan näkösiä ne lakat :D

      Kaylan blogissa on ainaki hyvät swatchit: http://www.kaylashevonne.com/2013/03/review-swatches-dollish-polish-big-bang.html

      Poista
    3. oi, tuohon kokoelmaan en ole aiemmin törmännytkään, kiitos kovasti linkistä! joltain muulta indie-merkiltä olen aiemmin nähnyt TBBT lakkoja mutta ne ei ollut ollenkaan omaa silmää miellyttäviä, näistä voisi ehdottomasti pari kotiutua mulle :)

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...