9.4.2014

Sheer bubbles


Ketä alkaa jo huvittamaan tämä mun kynsifarssi?

Joka kerta kun yksi asia alkaa menemään melkein hyvin, toisella saralla kaikki menee pieleen. Mä olen tainnut tosiaan suututtaa kynsijumalat. 


Ai mitäkö tällä kertaa? Noh, kuplia! Kuplia, kuplia kamalasti kuplia!

Ne tuskin on kenenkään kynsiharrastajan mieleen, mutta mua oikeasti fyysissti inhottaa kaikki kuplat, paiseet yms jutut. Kuplat ei siis koskaan ole tervetulleet kaverit mulle kylään. 

Kuten kuvista ehkä huomaa, kyseessä oikeasti oli niin mikroskooppisen pienet kuplat, että ne ei kunnolla edes näy (viimeinen kuva todisteena siitä, että niitä oikeasti oli) joten ei ollut onneksi ihan toivoton manikyyri tämä. 


Kun mä lähdin testaamaan OPIn Sheer Tintsejä, mulla oli piene epäilys siitä voiko nuo oikeasti olla niin helppoja kuin miltä ne kuulostaa. Kyllä, se on mahdollista! Lähdin sutimaan pinkkiä Be Magentale With Me:tä, keltaista I'm Never Amberrased:ia ja violettia Don't Violet Me Down:ia valkoisille kynsille vähän minne sun sattuu näiden omilla sudeilla, sekoittaen värejä lievästi yhteen ja antamalla värien kerrostua eri kohdissa eri tavalla. 

Koristelu oli harvinaisen vaivatonta ja vapauttavaa. Nämä ei sovi ihmisille, jotka hakevat identtistä lookia kaikkiin kynsiin, mutta itse vedin ihan fiilispohjalta antaen joissain kohdissa myös pohjalla olevan valkoisen paistaa vähän läpi.

Koostumukseltaan nämä on vähän hyytelömäisiä ja venyvät helposti säikeiksi, mutten kokenut näiden olevan mitenkään vaikeita käsitellä kunhan vauhtiin pääsi. 

Tykkäsin lopputuloksesta niin, että en halunnut kuin minimaaliset mustat pisteet tuomaan vähän kontrastia lakkaukselle, mutta muuten annoin lakkauksen loistaa sellaisenaan. 


Entäs ne negatiiviset puolet? 

Mä en tällä hetkellä tiedä, olivatko ne Sheer Tintsit mulla, jotka kuplivat vai uusi päällyslakka. Vedin näiden päälle nimittäin melko reilun kerroksen Color Clubin väritöntä päällyslakkaa ja lopputulosena oli bubble -bileet joka kynnellä. Uskoisin, että vika olisi ollut tuossa Color Clubissa, joten otan uuden yrityksen sechen kanssa mahdollisimman pian. 

Sheer Tintseihin itsessään rakastuin, ja jos kukaan epäröi näiden ostoa, sanon, että ostakaa ihmeessä. Jänniä efektilakkoja, joilla mahdollisuudet koristeluun on varmasti vielä paljon laajemmat, kuin mihin omat aivoni taipuvat.

Onko jotkut muut rakastuneet Sheer Tintseihin? Ja mielellään kuulisin näitä omistavilta kokemuksia siitä, ovatko nämä muilla kuplineet, jotta osaisin seuraavan kerran tietää pitäisikö muuttaa näiden lakkojen käyttötapaa vai päällyslakkaa :) 

2 kommenttia:

  1. Mä olen edelleen kahden vaiheilla, että tilaanko vaiko en.. houkuttais kyllä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä sanon että tilaa! musta tuntuu, että mitä enemmän osaan ajatella "outside the box" sitä kivemmilta nää vaan vaikuttaa :D ja eivät edes kupli, vaan se oli päällyslakka mitä tässä postauksessa pohdin :)

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...