20.10.2009

Creative blogger

Sain ensimmäisen haasteen ikinä. Kiitos kovasti, mä tykkäilen näiden tekemisestä kovasti.




Kopioi kuva ja liitä blogiisi
●Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
●Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
●Anna tunnustus seitsemälle
●Linkitä nämä blogissasi
●Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


1. Olen aivan äärimmäisen säikky ihminen. Pelkään mitättömimpiäkin asioita ja jos joku uskaltaakin liikkua talossa yöllä samaan aikaan kuin minä, useinmiten tuloksena on se, että säikähdän aivan hulluna ja kiljaisen - herättäen tietysti kanssa-asujat myös. Itselläni on elämänmittaiset traumat äidinkielen opettajan pakotettua minut lukemaan Kymmenen pientä neekeripoikaa. Hui!

2. Olen suuri musiikki-friikki ja mikään ei voita sitä tunnetta kun on puristuksissa yleisön joukossa ja joku supertärkeä bändi astelee lavalle. Silloin elää vain siinä hetkessä kun laulaa, nauttii ja unohtaa kaiken ympäröivän. Se on ehkä paras tunne maailmassa.Nyt iski keikkakaipuu... Rakastan myös hyppiä musiikin tahtiin huoneessani ja levykokoelmani on melkein yhtä laaja kuin kynsilakka-kokoelma.


3. Olen äärimmäisen huono luopumaan mistään. On sitten kyseessä vuosia vanhat vaatteet kaapissa tai mikä tahansa monelle arvoton asia, itse säilytän sen.


4. Vihaan kulmien nyppimistä ihan yli kaiken. Nykyään se on jo melko kivutonta, mutta vielä muutama vuosi sitten vasen kulmani oli niin arka, että itkin aina sitä nyppiessä.

5. Pelkään kaloja aivan äärettömän paljon. En vain eläviä, vaan myös televisiossa, lautasella (ruodot) tai jopa parhaimmillaan pehmoleluina. Olen yrittänyt voittaa pelkoni kahdesti ja kummallani kerralla se on vain moninkertaistunut. Ainoan paniikkikohtaukseni olen saanut kaloihin liittyen. Moni ystävistäni pitää tätä erityisen huvittavana, eikä usko kuinka vakava asia se itselleni on.


6. Olen katsonut kaikki Frendit -tuotantokaudet etu- ja takaperin sekä sekaisin varmasti kymmeniä kertoja. Täydellistä mielennollaus-tavaraa. Jos katson näitä jonkun kanssa, välillä ihmisiä ärsyttää se, että sanon vuorosanoja ennen kuin roolihahmo sanoo ne itse.



7. Lontoo on suosikkikaupunkini maailmassa, rakastan sitä aivan yli kaiken ja olisin aina valmis palaamaan sinne. Ironista kyllä, valitsin New York Cityn kupeessa asumisen Lontoon sijasta, koska en tahdo ikinä kyllästyä Lontooseen. Musta tuntuu kuin olisin kotona joka kerta Suomessa, Lontoossa ja New Yorkissa ja se pelottaa mua osaltaan suuresti.

Jos joku kavereistani sattuu lukemaan tätä niin mitä luultavammin tunnistavat kyllä tytön tekstin takaa, mutta toivotaan, ettei niin käy :D Ja en tiedä oikein kenet haastaisin kun niin moni tuntuu tämän tehneen jo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...