26.4.2011

Arvonnan voittaja / Giveaway winner!

Nyt olis tarjolla arvonnan voittajaa. Listasin kaikki osallistujat yhdeksi tekstitaulukoksi (498 osallistujaa, 1594 arpalipuketta) ja käytin random.org:ia onnettarena.

Random org oli tätä mieltä:


Ja mun taulukkoni oli tätä mieltä: 

Kursosin vieminen voittajan kohdalle ei toki olisi haitannut...
Eli voittajaksi suoriutui Ida. Samalla nickillä taisi osallistua parikin ihmistä, mutta tällä kertaa on kyse Bottle and A Gun -blogin pitäjästä. Onnea hurjasti, pistän sulle sähköpostia vielä tämän illan aikana!

Kiitos hurjasti myös kaikille osallistujille!

---

The giveaway closed last night and today I draw the lucky winner. There were total of 498 participants who earned a total of 1594 entries. Random.org decided that 1431 is the lucky number and my reader Ida, was the one who won. Congrats girl, and thank you all for entering!

4 kommenttia:

  1. Voi harmi, ei ollut sitten tälläkään kertaa arpaonnea. /: Vahvistuu koko ajan mun käsitys siitä, että ei todellakaan kannata lotota. :D

    Mutta onnea voittajalle! (:

    VastaaPoista
  2. Onnea idalle!! Sai ihanan palkinnon! :D (No voi himputti, se joku ida meni varastamaan mulle kuuluvan palkinnon, ärrinmurrin... >:D ) No eii! :)

    VastaaPoista
  3. no voihan! musta tuntuu siltä etten koskaan voita mitään :(

    VastaaPoista
  4. Conlenche: mäkin oon kateellinen niille, jotka aina voittaa arvonnoissa ja mä en ikinä :D

    Pinja: :D

    Sorsa: niin mustakin tuntuu, et ole siis ainut (:

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...