10.6.2011

awws

Tän postauksen otsikoksihan olisi sopinut jotain tosi söpöä ja kliseistä linjoilla "mitä isot edellä, sitä pienet perässä" tai muuta vastaavaa, mutta ajattelin et se ois jo vähän liikaa. Mutta siis, niin kuin olen joskus aiemmin maininnutkin varmasti ainakin kysymyspostausten yhteydessä, on mulla yksi teini-ikäinen riiviö täällä, jota pikkusiskoksikin kutsutaan. Meenasin jo kirjoittaa, että kyse on 12-vuotiaasta, mutta taisi se just taas vuoden vanheta, mikä saa oman oloni tuntumaan yhtä vanhemmalta kuin pitäis. (Osaan kyllä edelleen riidellä kuin 13-vuotias, siitä ei kyllä ole ongelmaa onneksi...)

Okei, takaisin aiheeseen. Olen siis tartuttanut jonkunasteisen kynsilakkakärpäsen myös tuohon nuorempaan osapuoleen. Tiedän sen aina ottaneen paljon mallia musta, mikä omalla tavallaan on oikeasti tosi suloista, harmi vaan kun se ei sitten usko mua mm. siinä asiassa, että legginssit eivät ole housut, vaikka niiden kanssa pitäisi minkälaista paitaa vaan... Toisaalta on oikeesti varmaan vaan kiva, että se on tykästynyt myös vähän kynsilakkoihin ja se on ollut aika hyvä ratsaamaan multa lakkoja, joita en itse käytä ja pitääkin niistä hyvää huolta. Ajattelin vähän raottaa teille tätä siskoni säilytyssysteemiä, joka sai ainakin itsessäni aikaan aika aww-reaktion. 


Yhdestä laatikosta löytyy kynsilakanpoistoaine, alulakka (jotain se on oppinut!!!!), glitterlakat, konadit, kynsitarroja, dotting tooleja, yms. Ja siis täältähän löytyi useampi likainen vanulappu, talouspaperi, etc. joita vähän siivoilin pois ennen kuin nappasin kuvan. 


Lakkakartta! Tämä oli mielestäni megasuloinen. Kaikki lakat järjestyksessä yhdellä paperilla. Jos klikkaatte kuvaa isommaksi, voitte nähdä kuinka järjestelmällisesti taulukko on tehty. Löytyy numeroita ja ruudukon reunat muuttuvat sen mukaan minkä värisestä lakasta on kyse. Melko suloista. 


Lisäksi vielä kaikki lakat samassa kuvassa. Yhteen laatikkoon siististi järjestettynä. Tulisikohan toi yks järjestämään munkin laatikot, jos pyytäisin, kun ne tuntuu ainä räjähätävän käsiin. 

En tiedä oliko tää vaan isosiskonäkökulmasta tosi aww-juttu, mutta mun mielestä oli ihana nähdä kuinka hyvää huolta mun sisko lakoistaan pitää. Musta on myös tosi suloista kun se sanoo menevänsä tekemään uudet kynnet. (Ottaen huomioon miten kummat asiat ovat tällä hetkellä mielestäni suloisia, diagnosoisin itselleni aurngonpistoksen)

Oletteko te tartuttaneet kynsikärpäsen johonkin läheisistänne?

18 kommenttia:

  1. Pikkusiskot on ihania <3

    Odottelen just omaltani kynsikuvia toiselta puolen Suomea, "kärpänen" ja kesävärit puraisseet häntäkin :)

    VastaaPoista
  2. No mä olen kyllä tartuttanut yhdelle kaverilleni kynsikuumeen, se on jopa ostanut Konadit mun suosittelun perässä. Me puhutaan melkein joka tapaamisella jotain kynsistä. Muita tartutettvia ei oikein ole. Mun äiti lähinnä vihaa tätä harrastusta, koska se ei voi sitä kahden lakan omistajana oikein ymmärtää.

    p.s Swappasin tänään itselleni OPI:n The one that got awayn. Sitä innolla odottaessa!

    VastaaPoista
  3. Ooi, suloista :) Kyllä se tosiaan taitaa olla tarttuvaa, mäkin olen pari kaveria näihin kynsijuttuihin hurauttanut :D

    VastaaPoista
  4. Siskollasi on kyllä tarvikkeet siistissä järjestyksessä :)

    olen saanut tartutettua kynsien lakkailu innon ystävääni joka tilasi melkein heti itselleenkin Konadeja.

    VastaaPoista
  5. Juu on tarttunut hyvin, tyttäreni täyttää kohta 11v ja kynsilakkakokoelma on kohta isompi kun mun :D

    VastaaPoista
  6. Mulla on aivan saman ikäinen sisko ja siihen on kanssa tarttunut kynsilakkakärpänen :) . Sille oon pari kertaa geelauksetkin laittanut ja BM:n laattoja ostellut ja ties mitä pikkusälää liittyen kynsiin. Mulla ja mun pikkusiskolla on sen verran ikäeroa, että meillä aina suhde on ollut enemmän sellainen, että mä olen sitä hemmotellut.

    VastaaPoista
  7. voi kun sulosta! miten joku pystyy pitämään lakat noin siistissä järjestyksessä ja vielä tommoinen lakkakartta. aws ihanaa! <3

    VastaaPoista
  8. muutamaan työkaveriin tullut kyllä tartutettua tuota kynseilyä. Sitte on kovin suloista kun ne tulee ihan onnessaan esittelemään kynsiään mulle "kato ku tein uudet siistit" :D

    VastaaPoista
  9. Toi lakkakartta, awwws :)) Ite oon nyt kesällä vahtimassa muksuja ja siellä on yks 8-vuotias tyttö, joka on hirveen innostunu mun kynsistä ja oon sillekin melkein joka päivä lakannu jotain kivaa :D Oli se aika söpöä, kun sellanen pikkutyttö lakkaili ite varpaan kynsiänsä... Tais olla kyllä enemmän varpaissa, kun kynsissä sitä lakkaa :D

    VastaaPoista
  10. ihana pikkusisko sulla!
    Itseeni ja kaveriini tarttui samanaikaisesti kynsilakka-addiktio, joten olemme saanneet toisiltamme hyvää vertaistukea :). Äiti puolestaan on nyt alkanut taas innostua enemmän, jopa siinä määrin, että kuukaudessa siltä on mennyt yli satanen kynsilakkatuotteisiin! (josta poden hieman huonoa omaatuntoa, koska olen mainostanut aika paljon ihania lakkoja/tuotteita)

    VastaaPoista
  11. Söpöä.

    Itse olen tartuttanut kynsikärpäsen serkkuuni ja kolmeen hyvään ystävääni.

    VastaaPoista
  12. Mä oon tartuttanut jo moneen kaveriin.Innostuivat heti ja nykyään tekevät kans usein kynsiä :D

    VastaaPoista
  13. Onpas söpöä! Mä taisin tartuttaa mun anopille kiinnostuksen kynsilakkoha kohtaan :D käytiin nimittäin yhdessä shoppailemassa ja siinä sit ostin hirveesti uusia kynsilakkoja ja kappas, anoppikin osti muutaman ja ihasteli mun hienoja kynsiä ja kun päästiin kotiin niin hänkin alkoi lakkailemaan kynsiään :) sit opettelin häntä käyttämään cuticle oilia ^^ awwwwww

    VastaaPoista
  14. voi että :D ihanaa. Omat aikuiset siskoni eivät kynsilakoista sen kummemmin ole innostuneet, mutta äitini sitäkin enemmän. Vielä vuosi sitten hänen kynsissään ei näkynyt muuta kuin jotain vaaleaa helmiäislakkaa. Nyt hän saattaa varastaa minulta kirkkaan pinkin tai turkoosin lakan ja konadeitakin on tehty yhdessä. Seuraavaksi pitää kuulemma auttaa häntä tekemään oma tilaus jenkkilään :p

    VastaaPoista
  15. Oi että! Olihan tuo suloista :)
    Minäkin sain kynsilakkamanian tartutettua omaan pikkusiskooni pari vuotta sitten.

    VastaaPoista
  16. Sonne: :D

    Doo: ne on aina välillä joo, varsinkin jos toi yksi vielä kasvaisi sen pahimman teini-iän yli :D

    Nunanna: juu, meilläkään äiti ei vaan tajua :D ja the one that got away on aika upea!

    miiiiian: (:

    jansku: höh, mä en oo saanut vielä ketään ostaan konadeja :D

    katsukka: toivottavasti ton siskon kokoelma ei koskaan tuu voittamaan omaani...

    Vauhtimamma: juu, minäkin olen lahjonut tuota suurimmalla osalla noista tarvikkeista, on kiva aina ilahduttaa toista jollain pienellä jutulla, mikä kuitenkin toiselle merkitsee paljon

    elli: niimpä, mun kärsivällisyys ei riittäisi :D

    LeCianne: musta on kanssa ihanaa, miten kaverit jakaa omia kynsiään mun kanssa

    Ano: saattaa olla, että lakkailen varpaitani vähän samalla mentaliteetillä, että kunhan jotain edes kynsille osuu...

    Pii: vielä kun mäkin saisin äitini ymmärtämään :D oon monesti tarjoutunut ostamaan sille uusia lakkoja noiden maailman vanhimpien tilalle, mutta vastaus on aina, ettei se tarvi kun voi ryöstää multa korvaajia

    Ano: (:

    Suski: oispa mullakin kavereita joiden kanssa kunnolla jakaa tää harrastus

    Ano: awws (:

    Ano: vaihdetaanko äitejä :D

    Plaz: tästä on hyvä jatkaa kun on saanut perintöä jo vähän jatkettua...

    VastaaPoista
  17. Vähänkö sulosta (:
    Mä oon tartuttanut jonkin sortin kiinnostuksen kynsiin ja niiden lakkailuihin yhteen mun kaveriin ja meidän äippään. Vaikkei äippä tee 'monimutkasia' lakkauksia, se lakkailee niitä kynsiä enemmän kuin ennen :p

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...