14.6.2011

"I'm just a holy fool, oh baby it's so cruel"



Olen ehkä vähän hassu sen suhteen, että saatan yhtäkkiä rakastua johonkin todella lyhyeen kohtaan kappaleesta, jonka olen kuullut jo miljoona kertaa. Eilen sain sydämmentykytyksiä Lady Gagan Judas biisin kertosäkeestä, vaikka aiemmin olen pitänyt sitä ihan vain ok kappaleena. Kuunneltuani samaa biisiä miljoona kertaa putkeen katsoin myös videon kappaleeseen ja vaikken videolle hirveästi syttynytkään, gagan kynnet olivat kyllä hienot. Päätin itsekin yrittää väkertää jotain samanlaista. Videollahan kynnet siis edustavat tällaisina: 


Noissa musiikkivideon kynsissä pohjana on käytetty jonkinlaista mokkaa ja timantteja ympäröivät ihme metallilanka, mutta sovelsin vähän. Pohjalakkoina käytin ihan perus mustaa ja Orlyn Enchanted Forrestia. Strasseja taisin ottaa yhteensä viidestä eri hyrrästä ja sommittelin niitä kynsille. Näitä tehdessäni mietin että näistä tulee joko kamalat katastrofit, tai sitten kivat ja minä ainakin tykkäsin näistä hurjasti. Sain myös testattua ekaa kertaa noita ketjuja kynsille ja niiden kanssa oli kanssa tosi kiva leikkiä. Minä tykkään ainakin hurjasti, entäs te?


Yesterday I saw the new Lady Gaga music video to the song Judas. I've heard the song many, many times and finally I realised how good it is. I don't think the video is that great but I really loved the nails that she had. In the pictures that I found the texture of the nail looks like suede and it has all sorts of rhinestones. 

I decided to recreate the nails, and this is what I ended up with. The base colors are Orly Enchanted Forrest and just a plain black, and I used rhinestones from 8 different wheels. When I was placing the rhinestones I thought the nails look either hideous or really nice, and at least I like the finished look a lot. What do you think?


18 kommenttia:

  1. You did great re-creating this look, LOVE IT!

    VastaaPoista
  2. minusta nää on ihan tosi hienot!(:

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään tosta laulusta :D Ihanat kynnet :)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat bling blingit! :D Ja ton ketjujutun vois ehkä varmaa tehä myös microhelmistä? 8]

    VastaaPoista
  5. Judas <3 Minä ostin ko biisin innoittamana iiihanat korvakorut, pitääkin postailla niistä vaikka huomenna kuvaa :3.

    (se video oli muuten vähän plaah, odotin sen olevan ihan toisenlainen ;<)

    VastaaPoista
  6. todella hienot! miten jaksoit värkätä noita :D meni varmasti kauan!

    VastaaPoista
  7. Vinkeet! :) Pelkkiä strasseja tökkimälläkin voi saada aikaan jotain näin näyttävää! Noi ketjut on mustakin tosi kivoja, tosin mulla ne aina lähtee repsottamaan puolen vuorokauden jälkeen :(. Laitan siis pikakuivattajalla kiinni.

    VastaaPoista
  8. Ah, rakastan tuota biisiä ja tuota kohtaa ja ehdottomasti sun kynsiäskin! Hienot!

    VastaaPoista
  9. I like yours better...mainly cause I'm not a fan of pointy nails! Great job!

    VastaaPoista
  10. Mä tykkään! En okein muuta osaa sanoa kuin, että upeat kynnet on (taas kerran).

    VastaaPoista
  11. mun on varmaan pakko tykätä näistä, koska gaga on mun lempparilaulaja :/ eli siis tykkään tositosi paljon!

    VastaaPoista
  12. This is really awesome. I have wanted to make this mani since I saw the video for the first time, I just don't have the right rhinestones for it so I'm very glad to see others have had the same idea :D

    VastaaPoista
  13. hienot on vaikkei ehkä tuo tummanvihreä kynsissä sytytä! mutta silti!

    VastaaPoista
  14. Kiitos kaikille, jotka tykkäsivät!

    Sonne: voisi tehdä microhelmistä, mutta muistatko miten kirosin niitä silloin kun tein niitä arabic kynsiä :D

    Sannu: mulla kesti ihan hyvin pikakuivattajalla +24 tuntia, ei repsottanut edes yhtään, mutta yksi strassi irtosi vieden lakkaa mukanaan, niin piti poistaa kynnet nopeasti

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...