29.6.2011

Suzi Skis in the Pyrenees Suede


Olen himoinnut OPIn suede lakkoja pienen ikuisuuden. Tähän mennessä olen omistanut vain Russian Navy sueden, ja olen ollut aika ok asian suhteen, etten niitä useampaa omista, kun netissäkin nämä on jo vähän kiven alla. Eilen kuitenkin huomasin näitä Stockmannin alepöydässä ja ei, en voinut hillitä itseäni. Mitä siitä, ettei sävyt ole maailman kesäisimmät, vihdoin pääsin ruksimaan muutaman lakan himotuslistaltani.

Eniten olen himotellut Suzi Skis In The Pyrenees lakan perään, vaikka yleensä harmaat ei omia suosikkeja olekaan. Tämä tosin osui ja upposi. Ihana tumma mattasävy shimmerillä. Kaksi kerrosta peitti hyvin ja lakka kuivui nopeasti. Leimasin päälle ristikot konadin m57 laatasta, ja tulppaanikuviot m54 laatasta. Ristikot on tehty white pearl lakalla ja tulppaanit China Glazen Cherishillä.


Rehellisesti sanottuna nämä näyttivät mielessäni paremmilta kuin mitä toteutus lopulta oli. Nyt en oikein tiedä yrittäisinkö lakata kynnet uusiksi ennen iltaa kun tässä alkaa tunnit loppua kohta kesken. Univelkojen nukkumisen jälkeen koira päätti 12 aikaan, että nyt olisi aika herätä arvon neiti (elkää huoliko, se oli kyllä päässyt lenkille jo ennen sitä, ei ole onneksi yksin mun vastuulla tuo elukka) ja sen jälkeen olen tehnyt kaikkia pakkohommia ja kaikkea tosi tarpeellista, kuten katsonut OC:ta. Nyt pitäisi tehdä ruokaa, koska pyörryn muuten kohta, viedä toi karvakas pitkälle lenkille, tehdä noin 100 muuta pientä tärkeää juttua ja jollain tavalla laittaa itseni illanviettokuntoon ennen kuin kello on seitsämän. Siihen päälle vielä uudet kynnet... en tiedä mitä tästäkin päivästä tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...