6.5.2011

Arvonnan palautteista - Positiivista

Ensinnäkin, hurjan suuri kiitos kaikille arvontaan osallistuneille. Etenkin musta oli ihana kuulla teidän mielipiteitä blogistani, enkä todellakaan laittanut paria viimeistä kysymystä arvontaan vaan sitä varten, että "kaikka joutuisivat kehumaan mua", niin kuin joku asian ilmaisi. Pyysin rakentavaa palautetta ja sitä sainkin ja olen kiitollinen teille siitä, että viitsitte sitä jättää. Millaista palautetta sieltä sitten tuli, tarkastellaan sitä vähän. Nappasin näitä suosituimpia negatiivisia ja positiivisia asioita ihmisten vastausten joukosta, jos siis satut tunnistamaan vastauksesi, et varmasti ole ainut, joka näin on kirjoittanut. Nämä tulevat nyt kahdessa osassa: positiiviset ja negatiiviset + kummallisuudet.

Positiivista


"Tykkään myös ihan hirrmusesti sun bannerista ja kuvista mitä otat! Ne on tosi selkeitä ja hyvälaatusia."

Eniten positiivista palautetta tuli siis kuvista, josta itse vähän yllätyin. Mielestäni tarvitsisin paremman putken kameraani, jotta kynsikuvat olisivat täysin sillä tasolla, jolla niiden haluaisin olevan, mutta olen iloinen siitä, että pidätte tästä nykyisestäkin tasosta. Perfektionistina haluaisin kuvista vielä vähän parempia.

"Postailet säännöllisesti, ei ole sellaisia kuukauden taukoja välissä :)"

Säännöllisyys oli toinen iso juttu, josta sain kiitosta. Niin kuin olen sanonut, mulle on tärkeää että blogit päivittyvät useasti ja nyt viime joulukuusta lähtien olen pitänyt melkein kynsin ja hampain kiinni siitä, että kuukauden lopussa postausten saldo on sama kuin päivien määrä siinä kuussa. Tällä hetkellä mulla on myös erittäin paljon inspiraatiota tätä blogia kohtaan, koska mitä säännöllisemmin postaan, sitä enemmän te tunnutte asiasta tykkäävän, mikä tietty motivoi jatkamaan eteenpäin ja toivon, että pystyn pysymään samassa postaus/päivä tahdissa jatkossakin.

"Blogissasi ehdottomasti parasta on kirjottajan pirteys ja helposti lähestyttävyys!"


Musta on ihanaa, että moni sanoi näin, koska mä olen vähitellen vapautunut enemmän ja enemmän blogin takaa ja tykkään tuoda omaa persoonaani esille, ja musta on ihanaa, että tekin tunnutte tykkäävän siitä. Mä olen monesti miettinyt, mitä ihmiset musta miettivät, koska mä en missään nimessä halua nostaa itseäni yhdenkään lukijani yläpuolelle, vaan olla helposti lähestyttävä bloggaaja, jolle on helppo tulla juttelemaan ja kysymään neuvoa. Mukava, että ainakin osa teistä on myös sitä mieltä.


"Tykkään paljon sun videopostauksista kun sä oot niissä niin luonnollinen ja höpötät paljon."


Viimeisenä vielä ne videot. Tunnutte tykkäävän niistä hurjasti ja musta on kyllä ollut kiva höpötellä teille niissä. Joten ehdottomasti teen videoita jatkossakin, koska niitä on oikeasti hauska tehdä. Nauroin pitkään sille ihmiselle, joka kirjoitti, että mun äänen ja säheltämisen perusteella voisi kuvitella, että olen paljon nuorempi kuin mitä oikeasti olen ja allekirjoitan sen täysin. Tiedostan ääneni olevan helposti vähän lapsekas ja innostuneisuudesta johtuva nouseva intonaatio ei ainakaan auta asiaa. Mä oon käynyt nyt melkein vuoden taistelua ääneni kanssa ja vähitellen alan oleen sinut asian kanssa.


Muina asioina kiitosta saivat tietenkin kynnet ja niiden monipuolisuus, tekstin selkeys ja oman persoonan esiin tuominen, rauhallinen ulkoasu ja tagien hyvä luettelointi. Paljon sain siis positiivista palautetta, joka sai hymyilemään itseni tosi leveästi. Ja niin kuin sanoin, mua ilahdutti paljon, että ihmiset oikeasti kertoivat rakentavaa palautetta siitä, mikä on hyvää ja huonoa, eivätkä vaan kirjoittaneet "kiva blogi"-kommenttikohtaan. Kiitos siitä kaikille teille. 


Tämä positiivista-osuus on ehkä vähän tylsä, mutta koska tämä meenasi venyä taas viiden kilometrin mittaiseksi postaukseksi ihan muuten vaan, laitan toiseen osaan ne kritiikit, sekä kummallisuudet, joita ihmiset olivat valmiita valehtelemaan lisäarpaonnen turvaksi. Se postaus ilmestyköön huomenna. 

4 kommenttia:

  1. Mä oon kyllä ite sulle tosta kuvien laadusta aikas kateellinen :D Toki sulla on järkkäri, mutta ne on muuten aina niin selkeitä, ei oo heijastumia yms.

    VastaaPoista
  2. Oon noissa kaikissa aivan samaa mieltä :) videopostaukset on just se mistä ainakin itse eniten tykkään.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä on vähän ärsyttävää että pyydät kritiikkiä mutta sitten kun sitä tulee niin selittelet hirveesti niitä. En oo lukenu sun blogia aikasemmin mut vaikuttaa ihan kivalta ja osaat hommas hyvin (;

    VastaaPoista
  4. Laura: ihanaa, että suurin osa ihmisistä tuntuu olevan samaa mieltä kanssasi (:

    Ano 1: kiva, että tykkäät :D

    Ano 2: mä en näe sitä mitenkään pahana, että vastaan ihmisille niihin yleisimpiin asioihin, jotka ihmiset negatiivisina blogissani näkevät. Oma tarkoitukseni ei ollut puolustella itseäni, vaan tuoda oma näkökulmani asioihin esille (:

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...